וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אנחנו שווים יותר. זה לא המקום הריאלי שלנו"

21.10.2012 / 22:05

מאמן בית"ר נשם לרווחה לאחר ניצחון הבכורה, אבל תקף את השופט: "אי אפשר להתהפך". קריאף: "דריו נתן לנו תנופה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שישה משחקים חיכה אלי כהן לניצחון ליגה ראשון העונה, והערב (ראשון) הוא סוף סוף הגיע. דווקא במשחק אותו החלה כשהיא במקום האחרון, הצליחה בית"ר ירושלים לכבוש שנים שערים מרהיבים וניצחה 1:2 בבלומפילד את בני יהודה. עמית בן שושן, שהבקיע מול הזהובים את שער הניצחון במחזור ה-30 בעונה שעברה, ירה לרשת את הראשון בדקה ה-21 ואבי ריקן הפציץ את השני בדקה ה-53. שער עצמי של קובי מויאל תשע דקות לסיום נתן לבני יהודה תקווה, אך הירושלמים החזיקו מעמד ונחלצו מהמקום האחרון, גם בעזרת השופט רועי ריינשרייבר שלא שרק לפנדל לזכות בני יהודה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים ניצחון ראשון, שחקני בני יהודה מאוכזבים. ברני ארדוב
כמה זמן הם לא חגגו ככה. שחקני בית"ר ירושלים למול פרצופיהם המאוכזבים של שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

אלי כהן חגג את ניצחון הבכורה וקיבל גם חיבוק מהיו"ר איציק קורנפיין: "היו חבלי לידה באמת קשים עד לניצחון הזה. לא תיפקדנו במלוא התנופה שלנו, פתחנו רע מאוד את העונה וזה לא המקום הריאלי שלנו. השוו לנו בהדקה 90 ולא היה לנו מזל. אנחנו שווים יותר נקודות. היום שלטנו לכל אורך המחצית והיו לנו כמה הזדמנויות, רק ברבע השעה האחרונה נאלצנו להילחץ לשער שלנו".

מאמן בית"ר התייחס לשיפוט של ריינשרייבר וטען כי השופט דווקא קיפח אותו: "לא ראיתי אם היה פנדל או לא, אבל זה לא אומר שצריך להתהפך במחצית השנייה. אם השופט טעה, למה צריך לתקן את זה באלף טעויות אחרות. יש לי הנהלה טובה והכל בסדר אצלנו. יש מצוקה כספית והצטמקנו בגלל מחסור בכסף, אבל יש לנו סגל של שחקנים צעירים ושחקנים שלא עשו את ההכנה איתנו. עוד חודש ניכנס לכושר ונשתפר. לא היה לי ספק שננצח היום".

המצטיין במשחק, אופיר קריאף: "זה ניצחון משחרר. היינו חייבים אותו כדי לשאוף קצת אוויר ולצאת מהמקום האחרון. עכשיו הפנים כבר להפועל תל אביב. יש לנו סגל ממש טוב וגם דריו פרננדס חזר ונתן תנופה במרכז המגרש. הצוות המקצועי תמיד אמר לנו שיש כאן סגל לפלייאוף עליון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
השופט רועי ריינשרייבר מרגיע את אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא היה לו ספק לרגע שינצח. רועי ריינשרייבר מנסה להרגיע את אלי כהן/ברני ארדוב

חיים מגרלשווילי הוסיף: "הרגשה מצוינת לנצח אחרי תקופה רעה. מה שהיה חשוב זה לנצח, אבל זה לא מספיק, צריך לעשות רצף. לא הספקתי להיות בלחץ בסוף כי כאב לי שריר התאומים. לא יכולתי לחשוב על כלום חוץ מהכאבים.

על המשחק עצמו אמר: "פתחנו ביטחון. עמית שם גול גדול שאם הוא שולח אותו לאירופה רק מהגול הזה הוא מסודר. גם ניצחון וגם כדורגל טוב - זה מה שרצינו. חזר לי החיוך בבית"ר, מהעונה שעברה שהגעתי לכאן היה לי כיף. טוב לי עם המועדון, הקהל והאנשים ורק שימשיך ככה. היו לנו שבועים קשים אחרי הפועל רמת גן וראו את התוצאות של זה כשעשינו משחק מצוין".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
ערב מתסכל. דרור קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully