וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן מזהיר: "הבא שיעשה את זה יעוף לשבוע"

24.10.2012 / 13:15

שי חדד לא מילא ההוראות, אלי כהן הוציא אותו מאימון בית"ר. טביב ייפגש בחמישי עם אנשי גאידמק ויגיע למשחק נגד הפועל ת"א

one

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק המסקרן נגד הפועל תל אביב ביום שני הקרוב למשחק דחוי מהמחזור השישי. בירושלים ישנה תכונה רבה לקראת המשחק, וכבר כ-7,000 אוהדים הבטיחו מקומם בטדי. עקב הביקוש הרב לכרטיסים והחשש מלחץ שעשוי להיווצר ביום המשחק, צפויה בית"ר ירושלים להודיע כבר מחר על פתיחת היציע הצפוני לקראת המשחק אשר מיועד לאוהדי הקבוצה. במקרה כזה יופצו כ-3,500 כרטיסים נוספים.

המגן שי חדד נזרק היום מהאימון על ידי אלי כהן, מאחר שלטענתו הוא החליף עמדות באימון. "הוא לא השחקן הראשון שאני מעיר לו על זה", אמר כהן לשחקנים, "הבא שיעשה את זה יעוף לשבוע".

אלי טביב, שהוזכר כמועמד לרכוש את המועדון, צפוי להגיע למשחק. אוהדי בית"ר מכינים לו קבלת פנים ומתכננים מפגן תמיכה, ומקווים שיירד לדשא. כמו כן, האוהדים ביקשו ממנו שיישב איתם ביציע המזרחי. מחר תיערך פגישה נוספת בין טביב ואנשיו לאנשי גאידמק. טביב מעוניין לקבל הבהרות בנוגע למסמכים שעליהם עבר במהלך השבוע האחרון.

קשר הקבוצה אופיר קריאף אמר לקראת המשחק: "כל שחקן שגדל בבית"ר חלם עם המשחק הזה. המטרה להמשיך את המומנטום מהניצחון על בני יהודה ולייצר רצף. אנחנו הולכים לפגוש קבוצה חזקה בסדר גודל של הפועל ועושים את ההכנה הכי טובה שאפשר. אין מה להילחץ מהפועל, אנחנו מתכוננים אליהם כמו לכל קבוצה".

קריאף הוסיף: "אחרי הניצחון על בני יהודה יש יותר ציפיות וטירוף סביב המשחק. אנחנו בית"ר ירושלים עם הקהל והאמונה וניתן הכל כדי לנצח את המשחק. טדי מלא זה הכי חשוב שיש, אני קורא לכל האוהדים לבוא ומבטיח שניתן מלחמה ואת כל מה שיש לנו על המגרש".

היום תערוך הקבוצה אימון כפול בבית וגן. המגן אלי דסה ימתין לבדיקת מיפוי העצמות שערך, כאשר ההערכה היא כי מדובר בתזוזה באחת החוליות. דסה אמר אתמול: "כואב לי הגב, אך לפי איך שאני זז ומרגיש את הגוף אני מאמין שלא מדובר במשהו רציני". בכל מקרה דסה ינוח בשבוע הקרוב ולא ישחק נגד הפועל תל אביב.

אוהדי הקבוצה מתלוננים על כך שלמרות שעמותת האוהדים הצליחה להוריד את מחיר הכרטיס למשחק ל-70 שקל, משרד הכרטיסים בימות גובה 22 שקל נוספים עבור עמלה ודמי טיפול באינטרנט או בטלפון וישנם לא מעט שמסרבים לשלם עמלה כל כך גבוהה ומעדיפים לקנות כרטיס באיצטדיון ביום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully