וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניסיון להפשרת המתיחות בין עטר לשחקנים

24.10.2012 / 11:46

מאמן מכבי חיפה, שחזר לדבר עם השחקנים, יערוך שיחות אישיות ואף נטל חלק פעיל כשחקן באימון לצד קטן, שצפוי לחזור להרכב

one

יממה לאחר הפרסום על הכוונה להיפרד מראובן עטר אם יפסיד לבני יהודה, במכבי חיפה ממשיכים לנתח את הבעיות סביב הקבוצה. במועדון ביקרו שוב ושוב מספר החלטות שקיבל עטר במהלך הקיץ. "הבעיה המרכזית שלנו היא בבחירת השחקנים בקיץ. עטר לא הבין שהשחקנים שהוא בחר לא מתאימים לרמה של מכבי חיפה", אמר שחקן בקבוצה וגורם במערכת הוסיף: "במקום ללכת בקיץ על השחקנים הארגנטינאים שהציעו לו (אולמדו ובסואלדו, א"י), הוא החליט לוותר והימר על שחקנים מוכרים והביא את דמאו, שלעניות דעתי זה לא שחקן שיכול לסחוב את הקבוצה לאליפות. הוא לקח כאן סיכון גדול מדי".

"הייתה גם בעיה של כסף בקיץ, זה נכון, אבל היה לו מספיק זמן כדי לנסות ולסדר את זה", הודה אותו גורם. "היה מאגר גדול של שחקנים של פיני (זהבי, א"י). אם הוא היה משתף יותר את חרזי, המנגנון היה פועל כפי שנדרש ממנו לפעול. כל הדיבורים על שיתוף פעולה ביניהם לא נכון. תראה לי שחקן אחד שחרזי הביא". כזכור, כבר בחודש אוגוסט דיברו בחיפה על העובדה שעטר לא אוהב לקחת סיכון בבחירת השחקנים ומעדיף להסתפק בזרים ששיחקו בליגת העל.

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר. ברני ארדוב
"אם הוא היה משתף יותר את חרזי, המנגנון היה פועל כפי שנדרש ממנו לפעול". ראובן עטר/ברני ארדוב

יש לציין כי למרות שחרזי לא הביא שחקנים לחיפה, במועדון טוענים כי מערכת היחסים בין השניים טובה. עטר גם שוחח עם חרזי בתום ההפסד להפועל תל אביב. כזכור, מערכת היחסים המתוחה בין המאמן לסקאוט נחשפה בקיץ, לאחר שעטר ביקש להעתיק את משרדו מכפר גלים למקום אחר. בעקבות הפרסום, המאמן שוחח עם חרזי והבהיר כי הוא יכול להישאר במשרדו.

כאמור, הפסד נוסף של עטר במחזור הבא לבני יהודה יוביל לפרידה, שלא מן הנמנע שעטר הוא זה שישים את המפתחות במקרה כזה. עד המשחק מול הפועל תל אביב, התבטא עטר בפני מקורביו כי הוא ימשיך לאמן את הקבוצה עד תום העונה, אבל נראה כי הלחץ שנוצר סביב הקבוצה שינה את ההחלטה. הנשיא יעקב שחר עדיין בחו"ל, ויחזור רק בעוד שבוע לישראל, אך אתמול הוא שידר שוב מסר לתקשורת כדי להעניק גיבוי למאמן. במועדון העריכו עוד קודם שעטר לא יפוטר עכשיו אבל הגיבוי יסתיים אם הקבוצה תפסיד במשחק הקרוב. כזכור, שחר מתכוון לקיים שיחה עם עטר בנוגע למצב בו נמצאת הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מימין: יניב קטן, חן עזרא, אביחי ידין, שחקני מכבי חיפה. טל לוי
""אם הם לא מבינים לבד שהקבוצה במצב לא טוב, יש להם בעיה". קטן, צעירי וידין/טל לוי

בנושא אחר: במועדון ינסו במהלך השבוע לאחות את הקרע בין עטר למספר שחקנים. אתמול שידר עטר מסר פייסני לשחקנים כשערך עימם שיחה. חלק מהשחקנים התבטאו כי השיחה נעשתה בשלב מאוחר יחסית, אבל הביעו תקווה כי העניין יהפוך לנוהל. "הוא צריך לעשות יותר שיחות. גם קבוצתיות וגם אישיות", אמרו. בקרוב מאוד, אגב, עטר מתכוון ליזום שיחות עם שחקנים. גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי ואייל גולסה הם חלק מהשחקנים הפגועים עימם צפויה להיערך שיחה. כזכור, לאחרונה ביקרו שחקני הסגל את עטר בנוגע ליחס שהוא מפגין כלפיהם.

אתמול התחזקה הביקורת לאור העובדה שהמאמן החליט שלא לערוך אסיפה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. שחקנים סיפרו אתמול כי מאז המשחק, עובדים במועדון שאלו אותם לגבי הביקורת שהופנתה למאמן, אך הם השיבו כי הם לא יודעים על מה מדובר וכי לא דיברו עם התקשורת. "מה הם ציפו, שנגיד להם שיש בעיה?", אמר אותו שחקן. "אם הם לא מבינים לבד שהקבוצה במצב לא טוב, יש להם בעיה". עטר עצמו עשוי לזעזע את ההרכב לקראת המשחק מול בני יהודה. ייתכן שגוסטבו בוקולי יחזור לסגל ותישקל גם האפשרות שאייל גולסה יחזור להרכב. "גולסה זה שחקן ששווה ספסל?", תהה אחד השחקנים. גם קטן יחזור להרכב.

בינתיים, אולי בניסיון להרגיע את הרוחות בגזרת השחקנים, נטל המאמן עטר חלק פעיל באימון הקבוצה ואף שיחק באחד המשחקונים באותה קבוצה יחד עם הקפטן קטן.

החלוץ אלון תורג'מן אמור לחתום בקרוב על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה, המוערך בכ-90 אלף דולר לעונה.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
תישקל האפשרות שהוא יחזור להרכב. אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully