וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "יודע שהתקופה הזו קשה לכם בדיוק כמו לי"

23.10.2012 / 16:15

ראובן עטר שוחח עם שחקני מכבי חיפה באימון, גם יעקב שחר התייחס לתבוסה: "כולנו אשמים". דקל קינן התנצל בפני האוהדים

one

במכבי חיפה קמו הבוקר (שלישי) לעוד יום מאכזב, לאחר שאמש ספגו תבוסה משפילה בבלומפילד, 3:0 מול הפועל תל אביב. הירוקים נותרו במקום ה-12 בטבלה, עם חמש נקודות בלבד והם עדיין מנסים לייצב את עצמם תחת המאמן ראובן עטר.

אלא שכלל לא בטוח שעטר יזכה להיות זה שיעמיד את הקבוצה שוב על הרגליים והבוקר פורסם כי הפסד לבני יהודה במחזור הבא עלול להביא לעזיבתו את המועדון.

הנשיא יעקב שחר, שבינתיים מגבה את המאמן שלו, התייחס באתר הרשמי של הקבוצה למצב הלא פשוט: "בכאב על המצב בו אנו שרויים, אני שוב אומר שרק הביחד יחזיר אותנו למסלול", כתב שחר לאוהדים.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
בטוח שהביחד יוציא את הקבוצה שלו מהצרות. שחר/אדריאן הרבשטיין

הנשיא הוסיף: "כולנו, המאמן, הצוות שלו, השחקנים וכל בעלי התפקידים במועדון, צריכים להתרכז בעשייה, להשקיע יותר ולהתעלם מההערות, הכתבות והתוכניות העוסקות במצבנו. כולנו אשמים במצב, אז כולנו ביחד, בעבודה ובמחויבות, נמצא את הדרך לצאת ממנו".

אחרי הדברים של שחר, המאמן כינס את השחקנים ואמר להם: "אני יודע שהתקופה הזאת לא קלה לכם, בדיוק כמו לי. הפתרון יגיע דרך עבודה קשה ודרך הביחד. אנחנו חייבים כולם להתעלות, צעירים וותיקים כאחד. יש לנו שבועיים להתכונן למשחק הבא, רק ביחד נצליח".

למרות דבריו של הנשיא, במועדון מעריכים כי הגיבוי לעטר ייגמר בהפסד הבא של הקבוצה. "אם נפסיד לבני יהודה, כולם יודעים מה יקרה", אמרו במועדון. כפי שפורסם אמש, עטר לא מתכוון להתפטר מהקבוצה ואמר למקורביו שיצליח להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מכבי חיפה טאלב טואטחה, דקל קינן. אדריאן הרבשטיין
ביקש סליחה על היכולת הדלה. קינן/אדריאן הרבשטיין

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "התוצאות מאוד מאכזבות. אם אתה שואל אותי, עוד הפסד ואז ראובן יהיה בבעיה". שחר מתכוון ליזום שיחה עם המאמן בעקבות המצב שנוצר בקבוצה, שיחה שככל הנראה תתרחש כשהנשיא ישוב משהותו בחו"ל. שחר לא יבהיר זאת בשיחה, אך אחרי הפסד נוסף לא יהיה מנוס מזעזוע, בעיקר בעקבות איבוד הסבלנות של האוהדים כלפי מי שנחשב בעיני רבים לסמל.

כזכור, השחקנים זיהו שתי בעיות מרכזיות בעקבות ההפסד מה שהם מכנים "איבוד חדר ההלבשה, משהו שלא היה כאן כבר שנים", זאת בעקבות היחס לשחקני הסגל והתחלופה המהירה בהרכב ובסגל, וכן בעקבות ניהול המשחק שכולל תחלופה רבה בין שחקני הכנף.

מי שנפגעו מאוד ממעמדם הם אייל גולסה וגוסטבו בוקולי. הראשון סופסל בשני המשחקים האחרונים למרות שהפגין יכולת טובה מאוד בנבחרת הצעירה, השני נמצא מחוץ לסגל שלושה משחקים ברציפות ורוצה לעזוב בינואר אם המצב יימשך. גם דלה ימפולסקי לא מעודד ממצבו ונראה כי ספסולו של יניב קטן אתמול רק הגביר את הלחץ סביב הקבוצה.

הבלם דקל קינן שחווה משחק חלש מאוד והיה אשם לפחות באופן חלקי בשני שערים, צייץ בדף הטוויטר שלו: "אחרי המשחק החלש גם שלי באופן אישי וגם כקבוצה כל שנותר הוא להתנצל בפני הקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully