וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 0:3 את מכבי חיפה

מערכת וואלה! ספורט

22.10.2012 / 22:48

האדומים שוב השפילו את הירוקים. בן חיים (36), דמארי (44) וממן (90) כבשו, יניב קטן עלה רק כמחליף והחמיץ פנדל (81)

one

לאורך העשור האחרון, הפועל תל אביב ומכבי חיפה השתלטו על ליגת העל וכל מפגש ביניהן נחשב למשחק עונה, שעשוי לחרוץ גורלות. אלא שכבר בשנה שעברה הירוקים מהכרמל הציגו יכולת נרפית והאדומים היו עסוקים במלחמות פנימיות והערב (שני), זה נראה הרבה יותר גרוע, כשהפועל מנצחת בקלות 0:3 את חיפה במשחק חלש. טל בן חיים (36) ועומר דמארי (44) עקצו בשתי מתפרצות, יניב קטן החמיץ פנדל (81) וחנן ממן חתם את ההשפלה בתוספת הזמן, אבל ליוסי אבוקסיס, מלבד עוד ניצחון חשוב, אין יותר מדי מה לחגוג, בעיקר לאור פציעה של אפולה אדל. חיפה לעומת זאת, הופכת אט אט לקבוצת תחתית לכל דבר והיא נותרת במקום ה-12 בטבלה, עם חמש נקודות בלבד משבעה משחקים.

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר. ברני ארדוב
מה יהיה עם הקבוצה שלו? עטר/ברני ארדוב

בערך שעתיים לפני המשחק נפלה הפצצה הגדולה של ראובן עטר, שהחליט להדיח מההרכב את יניב קטן, הקפטן והסמל הגדול של הירוקים. קטן נותר על הספסל וראה את חבריו פותחים בצורה לא רעה ומחזיקים בכדור, אבל נותרים חסרי מחץ לחלוטין בחלק הקדמי. מי שדווקא הייתה מאוד חדה בהתקפה היא המארחת, שבשתי הזדמנויות כבשה שני שערים תוך שמונה דקות בלבד, וסגרה את המשחק עוד לפני המחצית.

גם ללא ורמוט ואלרואי כהן הפצועים ופיינסטיל שחזר מאוחר מגאנה ופתח על הספסל, השלישייה הקדמית של האדומים, טוטו תמוז, עומר דמארי וטל בן חיים, בלתי עצירה. תמוז בישל לבן חיים, שכבש שער נפלא ואחר כך בישל בעצמו לדמארי את השני. אפולה אדל נפצע במהלך המחצית הראשונה והוחלף בהפסקה על ידי בוריס קליימן, במה שבוודאי מדאיג את ראשי הפועל וגם קטן עלה למגרש עם פתיחת המחצית השנייה, אבל את חותמו על המשחק הוא השאיר עם החמצת פנדל מזעזעת תשע דקות לסיום. חנן ממן השלים את ההשפלה של הירוקים עם שער נהדר במבצע סולו בתוספת הזמן.

בסופו של דבר, הפועל צוברת עוד שלוש נקודות ושוב לא סופרת את מכבי חיפה, לה לא הפסידה כבר שנה וחצי. אם האדומים ינצחו את בית"ר ירושלים במשחק ההשלמה ביום שני הבא, הם יצמדו לאשדוד ומכבי תל אביב בפסגה. לחיפה מחכה בעוד שבועיים משחק לא קל מול בני יהודה ולמעשה, במצבה של הקבוצה של עטר, שצברה רק חמש נקודות מתוך 21 אפשריות, אף משחק אינו פשוט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל תל אביב רועי גורדנה מול שחקן מכבי חיפה אביחי ידין. ברני ארדוב
לא ככה הוא רצה לחזור לבלומפילד. ידין מול גורדנה, חכמון משקיף/ברני ארדוב

מחצית ראשונה:

דקה 1: השופט אלי חכמון הוציא לדרך את המשחק לעיני בלומפילד מלא מפה לפה.

דקה 2: ורד קיבל כדור טוב בתוך הרחבה, אבל יצאה לו דרדל'ה, שבאדיר הדף בקלות עם רגלו. מיד לאחר מכן, דמאו בעט מ-30 מטרים כדור חלש ורחוק מהמסגרת.

דקה 14: ניסיון אמיתי ראשון גם של הפועל, עם בעיטה של דמארי מחוץ לרחבה, היישר לידיים של אדרי.

דקה 20: עזרא בעט מפינת הרחבה כדור מבלבל, אדל הצליח לקלוט, אבל נפגע ברגלו השמאלית. השוער נפל לכר הדשא ומיד סימן כי הוא לא יכול להמשיך ובוריס קליימן כבר עמד להחליפו, אך השוער ביקש לנסות ולהמשיך במשחק אחרי שלוש דקות של טיפולים.

דקה 30: עזרא הגביה מצוין, אנדלובו הכניס את הראש היטב ונגח מ-11 מטרים, סנטימטרים מהחיבורים של אדל.

דקה 34: ידין ניסה את כוחו בבעיטה שטוחה, שהלכה ליד המסגרת.

דקה 35: משומר הכניס לורד, שהשאיר לעזרא. הקשר בעט מצוין וחזק, אבל אדל ירד היטב והדף. מצב מצוין נוסף לחיפה.

דקה 36: גול! חיפה מתקרבת, הפועל כובשת. תמוז חטף כדור, מסר בתיזמון מושלם לבן חיים והחלוץ זרק מעליו את קינן האיטי וגילגל פנימה שער נהדר. 0:1 להפועל.

דקה 38: חיפה ניסתה להגיב עם תורג'מן, אבל זה בעט חלש לידיים של אדל.

דקה 44: גול! חיפה שוב יוצאת קדימה והפועל כובשת במתפרצת קטלנית. גורדנה שלח את בן חיים, שלא ספר את צוצאליץ' החלש והעביר למרכז, שם חיכה דמארי, שכבש מול שער ריק. 0:2 ענק להפועל, ההגנה של חיפה מביכה מאוד.

חנן ממן חוגג שער עם טל בן חיים. ברני ארדוב
הפועל חגגה על האין הגנה של חיפה. בן חיים וממן/ברני ארדוב

מחצית שנייה:

דקה 46: שלושה חילופים. קליימן החליף בסופו של דבר את אדל הפצוע. עטר שלח למגרש את קטן במקום עזרא ואת אזולאי במקום אנדלובו.

דקה 47: מבחן ראשון לקליימן, שהדף היטב בעיטה של אזולאי מעמדה מסוכנת.

דקה 48: תמוז שיחרר בעיטה אדירה מהמקום, שחלפה מעט מעל המשקוף של אדרי.

דקה 59: כדור חופשי של קטן מצא את קליימן מוכן והשוער קלט בלי בעיות.

דקה 81: החמצת פנדל! חיימוביץ' תפס את תורג'מן בתוך הרחבה, חכמון הצביע בצדק על הנקודה הלבנה. קטן שלח את הפנדל הרבה מחוץ למסגרת.

דקה 92: גול! איזו השפלה לעטר. ממן מסר מצד אחד של קינן, רץ מהצד השני שלו וקינח בהקפצה מעל אדרי. 0:3 גדול להפועל, בדיוק כמו במפגש הקודם בין שתי הקבוצות בבלומפילד.

שחקן מכבי חיפה יניב קטן בועט פנדל. ברני ארדוב
ערב שהוא לא ירצה לזכור. יניב קטן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב: אפולה אדל (בוריס קליימן, 46), נאעל חוטבא, זאב חיימוביץ', וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן, טל בן חיים (סלים טועמה, 73), עומר דמארי (ג'ון פיינסטיל, 84), טוטו תמוז.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טוואטחה, ג'ואל דמאו (לירוי צעירי, 62), אביחי ידין, חן עזרא (יניב קטן, 46), עידן ורד, אלון תורג'מן, דינו אנדלובו (שלומי אזולאי, 46).

טוטו תמוז יודע: עכשיו זה הזמן לחזור לכושר שיא

דקל קינן חזר לחיפה במטרה ברורה: אליפות ואירופה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

שחקן הפועל תל אביב חנן ממן חוגג. ברני ארדוב
הדובדבן שבקצפת. חנן ממן חוגג שער גדול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully