וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "הקאנו על המגרש. בסוף נכנסנו להלם"

בירם כיאל הודה ש"לשחק בברצלונה מול הקבוצה הטובה בעולם זה חלום", אך התאכזב מההפסד. וגם: עם מי הוא החליף חולצה?

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

בירם כיאל יצא ברגשות מעורבים מהקאמפ נואו. מצד אחד, הוא שיחק אתמול (שלישי) מול ברצלונה באיצטדיונה הביתי במסגרת ליגת האלופות, במעמד הכי יוקרתי בכדורגל. מצד שני, הוא וקבוצתו סלטיק ספגו הפסד כואב, 2:1, כשנוצחו על ידי מסי וחבריו רק בדקה ה-94, אחרי שהסקוטים כבר הוליכו 0:1, ופספסו הזדמנות נדירה לסנסציה.

"זה המשחק הכי קשה שיש", הודה הבוקר (רביעי) כיאל בראיון לגלי צה"ל, "עמדנו בצורה טובה עד הדקה ה-94, היה לנו משחק טוב מבחינה קבוצתית, אבל לצערנו הפסדנו בדקה האחרונה. זה חבל, כי יכולנו להחזיק את הכדור בדקה האחרונה, הכדור היה אצלנו, אבל איבדנו אותו. הכדור הגיע לאדריאנו, אני עמדתי על ה-16, הוא העביר כדור פנימי מסובב שעבר את כל השחקנים, ובסוף המגן שלהם דחף ממטר.

"זה הכניס אותנו להלם. זה מאכזב. אתה עובד קשה ומקיא על המגרש, במיוחד מול קבוצה כמו ברצלונה, שלא קל לשמור אותה על תיקו. זו ממש הרגשה לא טובה. לפני המשחק ידענו שנצטרך לעבוד בהגנה, ושנהיה רוב הזמן בלי הכדור, אבל הגול היה ממש בהרמה האחרונה, ויכולנו להרחיק. חבל".

כיאל הודה שהוא גם נהנה, וגם התאכזב. "נכון, שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בעולם", אמר כיאל, "אבל אנחנו מקצוענים, ויותר מהכל רצינו לצאת עם תוצאה טובה. גם אני אוהב כדורגל, ורואה את השחקנים האלה בכל שבוע, ידעתי שאני נגד הקבוצה אולי הכי טובה בהיסטוריה, ושמחתי שהייתי שם, אבל אחרי כמה זמן ההתרגשות עוברת. הגשמתי חלום, לשחק מול ברצלונה בקאמפ נואו במפעל הכי חשוב שיש היום, אבל אני מאוכזב מהתוצאה".

כיאל סיפר ש"אבא שלי, אמא שלי, אחותי ואשתי - כולם היו במשחק. הייתה חוויה גם לי וגם למשפחה ולחברים. הטלפונים לא הפסיקו, זה ריגש מאוד".

בנוגע לכושר האישי שלו אמר כיאל ש"אני חושב שאני בתהליך של חזרה למגרשים אחרי תקופה לא טובה, שחוויתי הרבה פציעות. אני עוד לא בכושר משחק, אבל חוזר לעניינים. בשבת שיחקתי 90 דקות בליגה, אתמול 15 דקות. הצ'מפיונס ליג זה המפעל הכי גדול, ואני רוצה להחזיר את עצמי לכושר. אני מרגיש שהפציעה מאחוריי".

ובנוגע לשאלה הגדולה מכולן, ענה כיאל: "עם מי החלפתי חולצה? עם טיאגו, הקשר. אבל אני לוקח הרבה מהמשחק הזה, הרבה יותר מחולצה. החולצה של מסי? בפעם הבאה. אולי במשחק מולם בסקוטלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully