וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר המאסטרס: סרינה ושראפובה פתחו עם ניצחון

האמריקאית לא התקשתה ב-4:6, 1:6 על אנג'ליק קרבר, הרוסיה גברה 3:6, 2:6 על אראני, רדוואנסקה ניצחה 3:6, 2:6 את קביטובה

טורניר גמר המאסטרס בסבב ה-WTA יצא הערב (שלישי) לדרך באיסטנבול, כשבמוקד עמד המשחק בין סרינה וויליאמס, הפייבוריטית לזכייה, לאנג'ליק קרבר, בו שייטה האמריקאית לניצחון 4:6, 1:6. סרינה פתחה חזק ודהרה ל-0:3, לפני שהגרמנייה התקמבקה ל-3:3, אבל אלופת שני הגרנד סלאמים האחרונים חזרה לשלוט ודהרה ל-4:6 במערכה, והמשיכה במומנטום במערכה השנייה בה קרבר הרימה ידיים ונכנעה 6:1 אחרי שעה ו-18 דקות.

בבית המקביל פגשה מריה שראפובה את שרה ארני, והשלימה יום של ניצחונות חלקים עם 3:6, 2:6 על שרה אראני. הרוסיה התקשתה להיכנס למשחק אבל כשהיא עשתה זאת לאיטלקיה לא היה סיכוי. שראפובה ירתה שישה אייסים והייתה דומיננטית הרבה יותר בשתי המערכות בדרך לניצחון קל בשעה וחצי.

במשחק שפתח את יום המשחקים כבר ניצחה אגניישקה רדוואנסקה את אלופת השנה שעברה, פטרה קביטובה 3:6, 2:6. הפולניה נזקקה לשעעה ו-23 דקות בלבד כדי להשיג ניצחון ראשון, כשהיא מנצלת שש שגיאות כפולות של הצ'כית, שדווקא הגיעה למפגש במומנטום נהדר על משטחים קשים ועם מאזן של 0:3 מול רדוואנסקה במפגשי העבר ביניהן.

מחר ייערכו באיסטנבול שלושה משחקים נוספים: סרינה וויליאמס תפגוש את נה לי, ויקטוריה אזרנקה תיכנס למעגל התחרויות מול אנג'ליק קרבר, ומריה שראפובה תתמודד מול פטרה קביטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully