וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא יונייטד: "גיבשנו רשימת מחליפים לפרגוסון"

אד וודוורד סיפר כי רשימת המחליפים הפוטנציאליים שמורה היטב במגירה באולד טראפורד: "היא עשויה להישאר שם זמן רב"

ספורט 2

רק לאחרונה ציינו במנצ'סטר יונייטד 25 שנים למינויו של אלכס פרגוסון למנג'ר, אך גם הם מבינים כי הסקוטי האגדי בן ה-70 לא יישאר לעולם באולד טראפורד, גם אם כמעט בלתי אפשרי לדמייין את זה אחרת. סגן נשיא השדים האדומים, אד וודוורד, הגדיל לעשות וחשף כי לאחרונה כבר גובשה רשימה של מחליפים פוטנציאליים.

מי נמצא ברשימה? כנראה שלא נדע בקרוב, מאחר ו-וודוורד עצמו, ככל הנראה לא פריק גדול של טכנולוגיה, הודיע כי הרשימה, שכתובה על דף נייר, שמורה היטב במגירה באחד המשרדים באולד טראפורד. וודוורד הדגיש, עם זאת, כי לעת עתה מדובר אך ורק בתוכנית מגירה, תרתי משמע.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Jamie McDonald, GettyImages
אולי הוא יהיה זה שימצא את הרשימה הסודית? אלכס פרגוסון/GettyImages, Jamie McDonald

"כבר שוחחנו בהנהלה על איך התהליך של מינוי מאמן חדש צריך להיראות, איך נמצא אותו ואיזה סוג של מנג'ר הוא צריך להיות, ומתי זה יקרה. הבעיה היא שהרשימה שגיבשנו עשויה להישאר במגירה הזאת עוד זמן רב".

פרגי, שהתקשורת האנגלית כבר אזכרה שמות כמו ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה ודייויד מויס כיורשים פוטנציאליים, התבטא לאחרונה בעניין והודה: "אני לא יודע עוד כמה זמן אוכל להמשיך בתפקיד, אבל אני לא חושב ששנתיים או שלוש נוספות יפגעו בי בצורה כלשהי".

אגב, סגן הנשיא התבטא גם בעניין הגירעון שיונייטד סוחבת, הנאמד בכ-360 מיליון ליש"ט, והתייחס בביטול לאפשרות כי הקבוצה תימכר מהבעלים הנוכחיים, הלוא הם משפחת גלייזר: "תמיד יש עניין גדול. אנחנו חברה ומועדון עצומים, אבל הגלייזרים אמרו לי בפירוש שהמועדון לא למכירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אברם גלייזר, בעלי מנ'צסטר יונייטד. רויטרס
גם הוא צפוי להישאר באולד טראפורד עוד זמן רב. אברם גלייזר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully