וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון זועם על ריו פרדיננד: "אני אטפל בו"

מערכת וואלה! ספורט

20.10.2012 / 19:27

המאמן הסקוטי זעם על הבלם שסירב ללבוש חולצה של קמפיין למלחמה בגזענות. דייויד פלאט: "דזקו הוכיח שהוא ווינר גדול"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד ניצחה הערב (שבת) 2:4 את סטוק בביתה ונצמדה לצ'לסי המוליכה בראשות הפרמיירליג. אולם, גם הרביעייה שכבשה סגנית האלופה, לא הרגיעה את אלכס פרגוסון, המנג'ר הסקוטי שלה שזעם בסיום המשחק על ריו פרדיננד. הסקוטי זעם על בלם הקבוצה ריו פרדיננד, לאחר שהאחרון סירב ללבוש חולצה לקמפיין 'Kick it Out', שמנסה להילחם בגזענות בכדורגל האנגלי.

ביום שישי פרגוסון הצהיר פרגי, שהשחקנים שלו ילבשו במהלך החימום את החולצות שתומכות בקמפיין, אבל חלק מהשחקנים השחורים בליגה איימו להחרים את הארגון. כזכור, אחיו של ריו, אנטון, היה במרכז שערורייה באנגליה, לאחר שג'ון טרי הואשם ששלח לעברו קללות גזעניות. טרי הורחק לארבעה משחקים, אבל לא הואשם בדין אזרחי. שחקנים שחורים בליגה סבורים שהמלחמה בגזענות בליגה היא לא מספיק נחרצת.

"במסיבת העיתונאים ביום שישי אמרתי את זה", התייחס פרגוסון ללבישת החולצות, והביע את זעמו על פרדיננד: "זה מאוד מביך עבורי. אין שום ספק, אני אטפל בזה".

שחקני מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד לצד ווין רוני. Jon Super, AP
הרתיח את אלכס פרגוסון. ריו פרדיננד משמאל/AP, Jon Super

סטיב קלארק: "אולי היינו צריכים לנסות לשמור על התיקו"

עם כל הכבוד לצ'לסי ויונייטד, אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, הוכיחה המון אופי כשהצליחה לנצח בחוץ 1:2 את ווסט ברומיץ', למרות ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-23 אחרי הרחקתו של גארת' בארי. האלופה לא הלכה לאחור ולא נבהלה גם מהפיגור אליו נקלעה והצליחה לנצח בזכות האס הגדול שלה - אדין דז'קו.

החלוץ הבוסני עלה מהספסל בדקה ה-78 וכבש צמד מדהים בדקות ה-80 וה-90. דייויד פלאט, עוזר המאמן של הסיטי פירגן לחלוץ שלו ואמר לאחר המשחק: "אם מסתכלים על הקריירה של דזקו, הגולים שהוא כבש היו שערים מאוד חשובים. אני זוכר גם בעונה שעברה שהוא כבש בבלקבורן שער חשוב וגם שער שהעלה אותנו לליגת האלופות. כמובן שגם במשחק האליפות הוא כבש שער בתוספת הזמן, לפני השער המדובר של אגוארו".

בצד השני, מאמן ווסט ברומיץ', סטיב קלארק החמיא ליריבתו: "אני חושב שהגיע לנו משהו מהמשחק הזה. שיחקנו טוב ועמדנו מצויין מול האלופה, אבל הם הוכיחו שגם בעשרה שחקנים הם יכולים לנצח ולכן הם גם אלופים". פלאט הפתיע גם שאמר כי אולי עדיף היה לקבוצתו לשמור על השיויון: "יכול להיות שטעינו בכך שניסינו לנצח ולא לשמור על התיקו".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקנה של מנצ'סטר סיטי, אדין דזקו חוגג. Matthew Lewis, GettyImages
ווינר גדול. אדין דזקו/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully