וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "עשינו גולים יפים אך יש הרבה עבודה"

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה מהניצחון על חיפה: "היום היה לנו את זה". גורדנה: "זה לא היה קל, אנחנו לא יוצאים מפרופורציות"

one

הקהל של הפועל תל אביב שהגיע הערב (שני) לבלומפילד זכה לחגיגה של ממש, כאשר ראה את קבוצתו האהובה מכניעה את מכבי חיפה 0:3 ויוצאת לפגרה במצב רוח מצוין. האדומים צימקו את הפער מהיריבה העירונית וממ.ס אשדוד לשלוש נקודות בלבד, ויש להם עוד משחק חסר. שערים של טל בן חיים, עומר דמארי וחנן ממן עשו את העבודה, ויוסי אבוקסיס יכול להיות מאוד מרוצה.

"עשינו גולים יפים מאוד וכל הכבוד לשחקנים אבל צריך לשפר את הנעת הכדור שלנו", הודה יוסי אבוקסיס בסיום. "ברגע שהקשרים עוזרים להגנה, זה הרבה יותר קל, והיום היה לנו את זה. אנחנו ברצף משחקים, צריך למצוא את הדרך לשלוט על זה כי רוטציה לפעמים פוגעת בקבוצה. הקבוצה הזאת נבנתה טלאי על טלאי, כי הבעלים החדשים הגיעו רק אחרי פתיחת העונה. לא עשינו מחנה אימונים, אבל נצטרך לעשות עוד הרבה דברים טובים. למרות הניצחון יש עוד הרבה עבודה".

מאמן הפועל תל אביב נשאל על המשחק הבא שלו, ביום שני הבא מול בית"ר ירושלים בטדי, ואמר: "תמיד המשחקים האלה קשים, בטח אחרי אתמול. זה אתגר וזה מסוג המשחקים שכיף לשחק אבל הראש שלי ביום חמישי, בליגה האירופית".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
ממשחקיו הטובים ביותר העונה. אבוקסיס/ברני ארדוב

רועי גורדנה שהיה מהמצטיינים בשורות האדומים אמר בסיום: "זה לא היה כזה קל. כל השבוע עבדנו קשה, יוסי ביקש מאיתנו לחכות בעמדות למתפרצות כי מכבי חיפה משחקת עם המון שחקנים מלפנים. שיחקנו הגנה מצויינת ויצאנו בשתי התקפות בצורה טובה. אחרי שהבקענו פעמיים זה כבר היה יותר קל".

כשנשאל האם מתחילה מסורת חדשה עם ניצחונם של האדומים על הירוקים אמר גורדנה: "זה עדיין לא מסורת להביס את מכבי חיפה, אבל זה קרה בזכות הרבה מחוייבות של כולם, מטוטו ועד אדל. השיטה של יוסי ושל אלי לא עזבה אף פעם את הפועל תל אביב, היא חיה וקיימת פה".

עם זאת הוסיף השחקן: "אנחנו לא מאבדים פרופורציות אחרי הניצחון הזה, אנחנו רק במקום השלישי ויש עוד הרבה עבודה. הלוואי שניצמד למכבי תל אביב ואשדוד בפסגה". על החזרה שלו מהניתוח שעבר ועל התקופה כרגע בקבוצה אמר גורדנה: "לא אשקר, היו לי חששות מהניתוח. זה קצת מפחיד, אבל לאט לאט זה נעלם לי יחד עם הכאבים, ואני מקווה שאני אמשיך ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל תל אביב רועי גורדנה מול שחקן מכבי חיפה אביחי ידין. ברני ארדוב
השיטה של יוסי אבוקסיס מעולם לא עזבה. גורדנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully