וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שחקנים לא נראו טוב, הפגרה השפיעה"

22.10.2012 / 16:31

מאמן הפועל ב"ש בעקבות התיקו מול הפועל חיפה: "שחקנים צריכים לחזור ליכולות שלהם". עידו אקסברד יחזור להרכב?

one

"במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, אבל המחצית השניה הייתה טובה יותר. הרבה שחקנים כאן צריכים לחזור ליכולת שלהם. הרבה שחקנים לא נראו טוב, כנראה שהפגרה השפיעה עליהם". כך אמר אלישע לוי לשחקנים לפני אימון הפועל באר שבע, שחזרה היום (שני) להתאמן לראשונה מאז התיקו מול הפועל חיפה.

כזכור, הביקורת העיקרית לאחר המשחק הופנתה כאשר גורמים במועדון אמרו: "השחקנים נראו לא מחוברים ורחוקים מליישם את שיטת המשחק של אלישע". שחקן בקבוצה הוסיף: "אין ספק שהפגרה השפיעה עלינו ולא עשתה טוב לקבוצה. לא שיחקנו כבר שלושה שבועות, שחקנים לא היו בכושר משחק".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ביקורת על השחקנים. אלישע לוי/קובי אליהו

החלוץ עידו אקסברד שמאוכזב ממעמדו בעקבות העובדה שטרם קיבל הזדמנות ראויה מלוי, עשוי לפתוח במחזור הבא. לוי עצמו סיפר לסובביו לאחר המשחק כי "ההתקפה הייתה אנמית", וייתכן מאוד שיערוך חילוף בחלק ההתקפי. אקסברד שיחק 75 דקות בלבד מאז פתיחת העונה ובמועדון צופים שמלך השערים בעונה שעברה יחזור לכושר הבקעה בקרוב.

ליגת העל תצא לפגרה בסוף השבוע הקרוב, אבל באר שבע תערוך משחק השלמה מול קרית שמונה ביום שני הבא (19:00, קרית שמונה), משחק שאם תנצח בו תעלה הקבוצה למקום השישי. במועדון מעריכים שניקולאס פלצ'וק יהיה כשיר למשחק ובהתאם לכך הוא צפוי לפתוח בהרכב. במחזור הבא תארח הקבוצה את המוליכה, מ.ס אשדוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עידו אקסברד שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עשוי לחזור להרכב. עידו אקסברד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully