וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה סיימה ב-0:0 עם הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

20.10.2012 / 19:53

הפועל חיפה של ניר קלינגר הגיעה לשלל הזדמנויות אך רצף החמצות שלה הותיר אותה ללא ניצחון. צפו בתקציר

one

נראה שאוהדי הפועל חיפה מתוסכלים כבר מתחילת העונה, אך ספק אם חוו סוג כזה של תסכול כפי שנרשם הערב (שבת), ב-0:0 של קבוצתם מול הפועל באר שבע. קבוצתו של ניר קלינגר שלטה ללא עוררין לאורך כל המשחק, והרבתה להגיע להזדמנויות, אבל שחקניו של קלינגר פשוט לא הצליחו למצוא את הרשת, סיימו עוד משחק ללא שער והם מדורגים במקום הלפני האחרון בטבלה, עם שלוש נקודות בלבד, כשרק שני המשחקים החסרים של בית"ר ירושלים חוסכים מהם את המקום האחרון העלוב. עם הופעה כזו של החלק הקדמי של חיפה, אין פלא שיש לה רק שלושה שערים בשבעה משחקים.

אייל טרטצקי שחקן הפועל חיפה (שמאל) עם גל אראל. אדריאן הרבשטיין
עדיין ללא ניצחון. אראל וטרטצקי/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה של אלישע לוי אמנם הגיעה להתמודדות אחרי ה-1:3 על מכבי תל אביב, שהושג לפני מספר שבועות (בגלל הפגרה של הנבחרת), אבל לא היה שום זכר בין הקבוצה שניצחה את אותו משחק, לזו שהגיעה לקרית אליעזר. באר שבע נראתה פשוט נורא במשך 90 דקות, לא ניסתה כמעט לכבוש, ונראה שהיא יותר מהסתפקה בנקודת החוץ שהשיגה. ניר קלינגר ידע שדברים פשוט לא יכולים להימשך כך והחליט על מהפכה בהרכב, כשמהראן לאלה, יובל אבידור, יוסי דורה ופביאן סטולר מצאו את עצמם על הספסל, אבל גם המחליפים שלהם לא הביאו את ניצחון הבכורה המיוחל.

פתיחת המשחק היתה כולה של המארחים, שנראו כאילו נורו מלוע של תותח. שחקניו של ניר קלינגר הגיעו לשלושה מצבים קורבים בתוך עשר דקות אך לא השכילו לתרגם אותם לשערים, כשדנקוביץ' וגלושצ'ביץ' לא שמרו על ריכוז מול השער. בהמשך הורידו המארחים את הרגל מהגז, מה שלא סייע לבאר שבע להתעורר ולהגיע למצבים משלה.

המגמה נמשכה גם במחצית השניה, כשהאורחים פשוט לא מצליחים להגיע למצב אחד מול קאלה, בעוד חיפה ממשיכה להחמיץ. עד לסיום ניסה קלינגר להכניס חלק מהשחקנים שהדיח מההרכב, אבל גם אבידור ולאלה לא הושיעו, והאדומים סיימו עם נקודה מאכזבת במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
החמצות מסמרות שיער. גלושצ'ביץ'/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 2: המארחים כמעט ועלו ליתרון כשכדור של טרטצקי הוגבה אל הרחבה ומצא את ראשו של גלושצ'ביץ', אבל הנגיחה שלו הלכה מעל לשער.

דקה 4: חיפה המשיכה בלחץ על שערו של אג'ידה, כשהפעם עזאם היה זה שהרים אל הרחבה, ודנקוביץ' ניסה לדחוק פנימה אבל הכדור התגלגל ליד הקורה ויצא.

דקה 11: עוד הזדמנות להפועל חיפה! דנקוביץ' פרץ באגף הימני ומסר כדור רוחב מצויין לגלוצ'ביץ' שניסה לכבוש עם העקב, והכדור הלך החוצה. איזה בזבוז.

דקה 13: אוהדי הפועל חיפה קיללו את יואב כץ שבחר שלא לשבת ביציע הכבוד, מה שגרם למהומה ביציע המארחים. השוטרים התערבו, וחלק מהאוהדים המעורבים הוצאו מהאיצטדיון.

דקה 30: המשחק, שנפתח בקצב מהיר עם הרבה הזדמנויות, הפך למנומנם כששתי הקבוצות מתקשות להגיע לרחבה.

דקה 49: לא ייאמן! הפועל חיפה פשוט לא מצליחה לכבוש! דנקוביץ' גבר על המגן שלו באגף הימני ושלח כדור רוחב מושלם היישר אל גלושצ'ביץ' שמשום מה לא הצליח לנגוח משני מטרים אל הרשת. מדהים.

דקה 64: באר שבע סוף סוף הצליחה להגיע לרחבה, ואוסיאקו ניסה לנצל טעות בהגנת המארחים, אבל הבעיטה שלו נעצרה על ידי רואש.

דקה 65: גלושצ'ביץ' וגביש התעמתו פנים אל מול פנים, שחקנה של הפועל חיפה הגזים ועם הצגה עלובה ניסה לסחוט כרטיס אדום, אבל דניאל בר נתן לא התרשם.

דקה 70: אבידור רק נכנס וכבר כמעט כבש, כשפרץ אל הרחבה, ושלח טיל היישר אל ידיו של אג'ידה, שקלט היטב.

דקה 76: עוד הזדמנות לחיפה, כשאבידור פרץ היטב מהאגף השמאלי והרים כדור מסוכן אל הרחבה, אבל אנג'ובו הרחיק לקרן.

דקה 90+1: עזאם הרים כדור רוחב נפלא, אבל גביש הציל שער כהשרחיק לקרן.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, גיא ליפקה, דושאן ברקוביץ', אושרי רואש, אייל טרטצקי, גל אראל, רן אבוקרט, אעהד עזאם, הישאם כיוואן (מהראן לאלה, 75), סטפן דנקוביץ' (גיא צרפתי, 86), ולדימיר גלושצ'ביץ' (יובל אבידור, 69).

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, סיראז' נאסר (וויליאם נג'ובו, 62), אבירם ברוכיאן (דיא סבע, 65), תומר סוויסה (עידו אקסברד, 74), דובב גבאי.

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
ההחמצות של חיפה עשו לו את העבודה. אג'ידה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully