וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו אקסברד מאוכזב ממעמדו בבאר שבע: "זמנו יגיע"

21.10.2012 / 7:58

החלוץ רשם 75 דק' העונה. אלישע לוי בחדר ההלבשה: "ההתקפה היתה אנמית". שחקן: "הפגרה לא עשתה טוב"

one

נראה כי הפגרה הארוכה מליגת העל בכדורגל רק הזיקה להפועל באר שבע, שם מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים במשחק אתמול (שבת) בקריית אליעזר (0:0) מול הפועל חיפה. הביקורת העיקרית הופנתה לרמת כושר המשחק של השחקנים, ש"נראו לא מחוברים ורחוקים מליישם את שיטת המשחק של אלישע", כדברי גורם במערכת. בסיום המשחק נכנס אלישע לוי לחדר ההלבשה ואמר למקורביו: "ההתקפה שלנו הייתה אנמית". שחקן בקבוצה אמר לאחר המשחק: "אין ספק שהפגרה השפיעה עלינו ולא עשתה טוב לקבוצה. לא שיחקנו כבר שלושה שבועות, שחקנים לא היו בכושר משחק".

חלק מהחילופים שביצע המאמן זכו לביקורת מסוימת, משום ששחקנים טענו שדווקא סיראז' נאסר ואבירם ברוכיאן הוכיחו בעבר שהם מסוגלים להכריע את המשחק בהברקה אחת. יחד עם זאת, השניים היו רחוקים מלהרשים ובמועדון טענו כי מאז שלוי ערך את החילופים הקבוצה גילתה שיפור בחלק הקדמי. נאסר, אגב, כבר מגיע לאימוני הקבוצה עם רכבו, לאחר שקיבל אותו בחזרה כתגובה להסכם החדש בין הצדדים.

מי שעדיין רחוק מלהיות מרוצה ממצבו הוא החלוץ עידו אקסברד, שהציג יכולת טובה במשחקים בהם שותף לאחרונה אך טרם מקבל הזדמנות ראויה שתאפשר לו לחזור לכושר הבקעה. שחקנים בקבוצה העידו אתמול כי לדעתם החלוץ מדוכדך לאחרונה וצריך לקבל יותר קרדיט. החלוץ עצמו לא ביקר את המאמן, אבל ממבט על הנתונים הסטטיסטיים שלו העונה נראה כי התיאור של השחקנים עונה בדיוק למצבו. בארבעת משחקי הליגה האחרונים (הקבוצה שיחקה מול מכבי נתניה, מכבי חיפה, מכבי תל אביב ואמש, מול הפועל חיפה) אקסברד רשם 32 דקות בלבד ולא השלים 90 דקות מאז פתיחת העונה (רשם 75 דקות בלבד). אקסברד כבש בעונה שעברה 14 שערים במדי הקבוצה, מהם שמונה בליגה, ולפני שנתיים כבש תשעה שערים בכל המסגרות במדי הפועל פתח תקוה. "כמו שחקנים אחרים שמחכים להזדמנות, גם זמנו של אקסברד יגיע", אמרו אתמול במועדון.

למרות שמאזן הנקודות שלה אינה מרשים מאז תחילת העונה,, ניצחון במשחק ההשלמה ביום שני הבא והקבוצה תעלה לפלייאוף העליון. במחזור שאחרי, כלומר בעוד פחות משבועיים, תארח הקבוצה את המוליכה, מ.ס אשדוד.

במועדון עושים מאמצים להכשיר את ניקולס פלצו'ק למשחק ההשלמה מול קרית שמונה. ההערכה היא שפלצ'וק יהיה כשיר למשחק לאחר שאתמול לא עבר את מבחן הכשירות ולא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully