וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב לאחמד סבע מבהיר: "מכבי נתניה בראש מעייניו"

22.10.2012 / 14:11

החלוץ שמשמש כמנהל מקצועי במג'ד אל כרום התבקש להתמקד בנעשה בקבוצתו. שחקן: "מי שאומר שמצבנו רע לא מבין"

one

ראשי מכבי נתניה ביקשו מאחמד סבע להתמקד בנעשה בנתניה ולהתרחק מעיסוקים אחרים שעשויים להפריע לו להתמקד בהצלחת הקבוצה ובראשם תפקידו כמנהל מקצועי בבני מג'ד אל כרום מליגה ב'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, לנתניה הגיע מכתב מתובע ההתאחדות שלום אבן עזרא, בו הוא מבקש מהקבוצה לבדוק מה הייתה מידת מעורבתו של החלוץ בקטטה שהתרחשה במשחק של מג'ד אל כרום נגד ביר אל מכסור כשבעקבות הפרשה החלו מסביב לקבוצה להישמע קולות המבקרים את עיסוקו הנוסף של סבע.

עם זאת בנתניה לא דרשו בשלב זה מהחלוץ לעזוב את תפקידו במג'דל גרום אלא רק ביקשו ממנו להתמקד יותר בנתניה ולעשות הכל כדי שתפקידו במג'ד אל כרום לא תפגע במחויבותו או בריכוז שלו בנעשה בנתניה. סבע הודיע לראשי נתניה כי יהיה מוכן גם לעזוב את מג'דל כרום במידה ויתבקש כך ולא יגיע לאימונים או למשחקים של הקבוצה מליגה ב' בעת שיידרש לנוח או לעשות אימונים נוספים בנתניה.

שחקן מכבי נתניה, אחמד סבע. ברני ארדוב
הבהיר כי יעזוב את מג'דל כרום אם יידרש לכך. אחמד סבע/ברני ארדוב

"נתניה לא ביקשה מאחמד לעזוב את מג'ד אל כרום אבל הוא הבהיר שמבחינתו נתניה היא בראש מעייניו וקודם כל זה מכבי נתניה ככה שהוא יעסוק הרבה יותר בקבוצה הזו מאשר בעיסוקיו במג'ד אל כרום", אמר מקורב לשחקן. אגב סבע נראה מדוכדך באימון הבוקר (שני), כך לפי שחקנים ששיערו כי החלוץ פגוע מאוד מיחס הקהל, ששרק בוז לעברו כלפיו במשחק האחרון.

מי שלא היה נוכח באימון הבוקר הוא קובי דג'אני, אך שחקנים בקבוצה המקורבים לשחקן אמרו שלא מדובר בפציעה ושהקשר הוותיק יחזור כבר מחר לאימונים. בינתיים המשיכו בקבוצה לעסוק בלחץ שנוצר סביב המועדון בתקופה האחרונה, כאשר שחקנים בקבוצה אמרו שלא ברור מי מסביב לקבוצה דואג שתהיה ואווירה שלילית.

אך בניגוד לדיבורים, המצב החברתי וגם המקצועי טוב. "מבט על הטבלה מראה שאנחנו שלוש נקודות ממקום רביעי ומתחתינו קבוצות כמו הפועל באר שבע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. המצב פה לא כל כך רע ומי שאומר אחרת פשוט לא מבין", אמר שחקן בקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
לא התאמן, אך לא סובל מפציעה. קובי דג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully