וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "לא התחלנו את העונה כמו שרצינו"

21.10.2012 / 7:18

שחקני נתניה לאחר התיקו מול רמת גן: "היו הרבה דיבורים, אבל מצבנו לא רע כל כך". כעס במועדון על התנהגותו של עלי חטיב

one

במכבי נתניה היו מאוכזבים מהיכולת שהציגו אתמול (שבת) השחקנים בתיקו 1:1 מול הפועל רמת גן, אך נותרו מרוצים מהשיפור במחויבות שהציגו השחקנים ובמשחק ההקרבה שלהם. בעוד מרבית השחקנים הציגו יכולת חלשה ואכזבו עמית שומוביץ' וירדן כהן הצעירים זכו למחמאות על היכולת שלהם. בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שההגנה התייצבה יחסית למשחקים האחרונים ונראה ששומוביץ' ועומרי בן הרוש ימשיכו בהרכב גם במשחקים הבאים, כאשר ליאוניד קרופניק עשוי להמשיך על הספסל.

במועדון אמרו כי שומוביץ' ממשיך להצדיק את הקרדיט שהצוות המקצועי נותן לו והיו מרוצים מאוד מהעבודה ההגנתית שהוא עשה. כעת נראה שכשאורי שטרית יחזור מפציעה הוא עשוי לתפוס דווקא את מקומו של פינאס טובארנו ולא את של המגן הצעיר.

שחקן הפועל רמת גן טל חן מול שחקן מכבי נתניה אחמד סבע. מגד גוזני
בנתניה לא אהבו את היחס של הקהל כלפיו. אחמד סבע/מגד גוזני

מלבד היכולת החלשה , בקבוצה לא אהבו את הקללות של הקהל ואת היחס לשחקנים הוותיקים אחמד סבע וקובי דג'אני, שזכו למטח של קללות מצד האוהדים. "בתחילת העונה היו הרבה דיבורים אבל בסך הכל אנחנו קבוצה עם תקציב נמוך ואנחנו לא אמורים להתמודד על אליפות. נכון שלא התחלנו כמו שרצינו אבל מצבנו לא כל כך רע", אמר שחקן בקבוצה.

בנתניה כעסו גם על עלי חטיב שהסתכן בקבלת כרטיס אדום כשהתעמת במהלך המשחק עם טל חן. בקבוצה אמרו שהם מצפים מחטיב לא להתעסק בשטויות ולהתחיל להציג את היכולת שהראה בעונה שעברה בהפועל חיפה. השחקנים קיבלו יום חופש היום ומחר יחזרו לאימונים.

במועדון מקווים שהמשחק הבא מול הפועל תל אביב ימשוך אלפי צופים שימלאו את היציעים במגרש החדש ויעניקו לראשונה העונה תחושה ביתית. "היה חשוב לנו לא להפסיד לפני המשחק הראשון באיצטדיון החדש. מול קהל ביתי ואיצטדיון מלא בטוח כבר שנראה את כל השחקנים אוכלים את הדשא", אמר אחד מהשחקנים הוותיקים בקבוצה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי נתניה טל בנין. מגד גוזני
גם הוא מקווה כי המעבר לאיצטדיון החדש יעניק לקבוצה תחושה ביתית. טל בנין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully