וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע יושעה בעקבות קטטה במשחק בליגה ב'?

18.10.2012 / 13:30

חלוץ מכבי נתניה שמשמש מנהל מקצועי במג'ד אל כרום לקח חלק בתקרית אלימה ועשוי להיענש. סבע: "לא ארד לרמה שלהם"

מגד גוזני

חלוץ מכבי נתניה אחמד סבע עשוי לעמוד לדין בגין התפרעות במשחק בין מג'ד אל כרום, בה הוא משמש כמנהל מקצועי, לבין צעירי ביר אל מכסור במסגרת ליגה ב' שנערך אתמול (רביעי). מתברר כי במשחק הייתה המולה גדולה שכללה אלימות בין השחקנים של שתי הקבוצות וכן ניסיון תקיפה של חלק מאוהדי מג'ד אל כרום כנגד שחקני האורחת, כשהשחקנים הסתגרו בחדר ההלבשה דקות ארוכות עד שהגיע כוח שיטור מתחנת כרמיאל ופיזרו את ההפגנה באמצעים שונים.


על פי הטענות, המהומה החלה לאחר שעומאר סבע, אחיו של חלוץ נתניה המשחק במדי מג'ד אל כרום, התעמת עם אחד משחקני היריבה. בעקבות ההתפרעות ביר אל מכסור הגישה הבוקר תלונה להתאחדות לכדורגל כנגד סבע, שלקח חלק בקטטה ההמונית, ובקבוצה אף ציינו כי הם מתכוונים להגיש כנגד החלוץ תלונה במשטרה.

תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא קיבל את התלונה הבוקר והעביר מכתב דחוף לראשי נתניה בו הוא דורש שיבדקו את נסיבות האירוע. לאחר התשובה מנתניה יחליט אבן עזרא אם להעמיד לדין את החלוץ. אם אכן יועמד סבע לדין עשוי הששחקן אף להיענש גם במסגרת היותו שחקן ליגת העל ולהיות מורחק מהמגרשים למספר משחקים.

סבע עצמו אמר היום לוואלה! ספורט: "הייתה מהומה וניסיתי להרחיק את השחקנים שלי אך ברגע שראיתי שזה מתלהט התרחקתי מהמקום. בביר אל מכסור מחפשים אותי, אך אני לא מתכוון לרדת לרמה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully