וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי חיפה: "בוקולי גמור, הוא לא יישאר בכוח"

22.10.2012 / 11:27

שחקני חיפה הופתעו מכך שהקשר נותר מחוץ לסגל לקראת הפועל ת"א (20:50, ערוץ 1): "לא קרה לו מאז שהוא בישראל". ורד יפתח ברגע האחרון במקום אחד החלוצים?

קובי אליהו

לקראת משחקה של מכבי הערב (שני) נותר גוסטבו בוקולי שוב מחוץ לסגל הקבוצה, ויצפה במשחק מהיציע בפעם השלישית ברציפות. הקשר הוותיק נותר מחוץ לסגל בניגוד להערכות של אנשי המועדון, וחבריו לקבוצה יוצאים להגנתו: "גוסטבו גמור ממה שעשו לו. אם זה המצב, אולי בינואר הוא כבר לא יהיה פה. מאז שהוא הגיע לישראל לא קרה לו שמאמן הושיב אותו ביציע שלושה משחקים ברציפות. הוא פגוע מאוד ולא יישאר בכוח", כך אמר שחקן במכבי חיפה על הקשר.

כפי שכבר פורסם, שחקני הסגל הרחב טענו ליחס לא הוגן כלפיהם ועטר יתבקש לשחרר בין שניים לשלושה בחודש ינואר. מלבד בוקולי, גם דלה ימפולסקי עשוי לעזוב. בשלב זה, עטר לא מעוניין לשחרר את עודד אלקיים שלא משחק כרגע, אבל עד ינואר ייתכן שדברים ישתנו. אגב, במקרה שבוקולי יעזוב עשוי מאמנו לשעבר, אלישע לוי, לנסות לצרף אותו להפועל באר שבע.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יראה את המשחק מהיציע גם מול הפועל תל אביב. גוסטבו בוקולי/ברני ארדוב

לקראת המשחק הערב (20:50, בלומפילד), במועדון משדרים אופטימיות ומקווים שהבעיות עם שחקני הסגל הרחב ישכחו. "ניצחון על הפועל תל אביב, ותקבלו קבוצה אחרת, חזקה הרבה יותר", אמרו במועדון. בשלב זה, ההערכות הן שאייל משומר יפתח בעמדת המגן הימני. עוד שינוי שעשוי להתרחש ברגע האחרון: עידן ורד תורגל אתמול בהפוגות על חשבון החלוצים, אלון תורג'מן ודינו אנדלובו. ייתכן שאחד מהם יפתח על הספסל לטובת הקשר.

אגב, מלבד אלקיים גם המגן אוראל דגני קיבל הודעה כי הוא מחוץ לסגל. כעת נותר משומר המגן הימני היחיד של עטר למשחק הערב.

בנושא אחר: הבלם יוריצה בוליאט ששוחרר לאחרונה מהמועדון עשוי לעבור לקבוצת זאדאר הקרואטית, המועדון בו גדל. בוליאט, המיוצג על ידי סוכנת השחקנים ויקי וקנין, עבר ממנה ב-2005 להיידוק ספליט שמכרה אותו למכבי חיפה. הבלם מוגדר כשחקן חופשי ולכן יכול לעבור בכל עת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה עידן ורד. אדריאן הרבשטיין
ההפתעה של עטר בהרכב? עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully