וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גולסה ואנדלובו יהיו כשירים להפועל ת"א

18.10.2012 / 17:10

השניים נטשו את האימון בקיסריה, ידין וקינן ערכו אימון קל. אדרי מתכונן למשחק ביום שני: ”המפגשים האלה תמיד צבעוניים”

קובי אליהו

מכבי חיפה חידשה היום (חמישי) את האימונים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. הקבוצה יצאה למחנה אימונים מקוצר במלון דן קיסריה שיסתיים מחר, סמוך לכניסת השבת. אייל גולסה ודינו אנדלובו נטשו במהלך האימון, אך על פי הערכות ראשוניות לא מדובר בפציעות חמורות. לעומתם, אביחי ידין ודקל קינן ערכו אימון קל. בהמשך הערב יצפו השחקנים יחדיו בסרט ומחר תערוך הקבוצה אימון בוקר.

השוער אמיר אדרי ימשיך לפתוח בשער לאחר שהתברר שניר דוידוביץ' זקוק לשיקום ארוך יותר ויחזור בעוד כשלושה שבועות. "כל משחק העונה הוא משחק קשה מאוד, גם נגד הפועל תל אביב", אמר אדרי. "יצאנו לדרך חדשה לאחר המשחק נגד הפועל רמת גן. אני יכול לומר שהמשחקים עם הפועל תל אביב תמיד היו עם הרבה צבע. זה משחק חשוב מאוד מבחינתנו ואנחנו באים לנצח".

אדרי התייחס גם להגנת הקבוצה שהתייצבה במשחקים האחרונים. "מבחינה סטטיסטית, בשלושת המשחקים האחרונים ספגנו הכי פחות", אמר השוער. "אם לוקחים חמישה משחקים אחורה, ספגנו שני שערים, אחד בפנדל ואחד עצמי. הקבוצה מתחילה להתחבר ולראייה כמות הספיגות שלנו. יש לנו המון עבודה כדי להגיע למה שאנחנו רוצים, אבל יש שיפור".

"הקבוצה מתחילה להתחבר, אבל גם השחקנים החדשים הביאו תוסף משלהם", ענה אדרי על השאלה מה השפיע יותר, התיאום בין שחקני ההגנה או השחקנים החדשים שהצטרפו. "ידין שחקן מצוין, דקל קינן הוא מנהיג ואין ספק בכך. הוא נותן תחושת ביטחון. גם טאלב טואטחה וכל הרביעייה האחורית עושים את העבודה".

"אם היינו מנצלים את כמות ההזדמנויות שלנו, המצב היה הרבה יותר טוב", אמר אדרי בנוגע למשחק ההתקפה של הקבוצה. "מבחינת ההרכב, יש מאמנים והם מחליטים מה יהיה החלק ההתקפי". לסיום נשאל השוער על האחריות המוטלת עליו בעקבות פציעת ניר דוידוביץ'. "אני מאחל לניר החלמה מהירה, אנחנו חברים טובים. בריאות זה מעל הכל. תמיד הייתה לי אחריות גדולה, גם כששיחקתי במכבי נתניה הייתה לי אחריות גדולה. אחריות זה דבר שמאתגר את כולנו".

(עדכון ראשון: 10:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully