וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס במכבי חיפה על הקצאת הכרטיסים של הפועל ת"א

15.10.2012 / 13:03

האדומים העבירו ליריבתם 1,400 כרטיסים בלבד לקראת שני, 300 נוספים יועברו לגוף מסחרי. תורג'מן יחתום על חוזה חדש

one

במכבי חיפה כועסים על מספר הכרטיסים שקיבלו עבור אוהדיהם מהפועל תל אביב לקראת המשחק בין השתיים ביום שני בבבלומפילד. מתברר שהאדומים הקצו לאוהדי האורחים יציע ובו 1,700 מקומות, כשבפועל רק 1,400 כרטיסים הועברו לירוקים, וזאת "בניגוד לתקנון ההתאחדות", כהצהרת מכבי חיפה. במועדון טוענים ש-300 כרטיסים הועברו על ידי הפועל תל אביב לגוף מסחרי. מבירור שנערך מתברר שמדובר בבנק דיסקונט.

גורם במכבי חיפה הסביר היום: "לא יכול להיות שהפועל תל אביב לא תקצה למועדון את כל 1,700 הכרטיסים ותעביר כרטיסים לגוף מסחרי בשם שלנו. אולי נבקש לבצע תיקון בתקנון ההתאחדות על מנת שתחייב את הקבוצות להעביר את כל הכרטיסים לידיה של הקבוצה האורחת".

בחיפה סיפרו היום כי במחזור הראשון, במשחק מול מכבי תל אביב שגם הוא נערך בבלומפילד, הועברו כ-1800 כרטיסים ישירות למועדון לטובת אוהדי הקבוצה. "אם המשחק נערך באותו איצטדיון עם יציע שממילא מכיל 1,700 כרטיסים, מדוע לא להעביר כמות גדולה יותר של כרטיסים?", אמרו.

סוכנו של אלון תורג'מן, גלעד קצב, זומן לפגישה שאמורה להיערך היום (שני) עם הנהלת מכבי חיפה, במהלכה ידונו הצדדים בחוזה חדש שיוצע לשחקן. תורג'מן חתום על חוזה לשלוש שנים נוספות, אבל שוחרר לאחרונה מצה"ל ומבקש שדרוג בחוזה בהתאם למעמדו החדש. עד כה הרוויח תורג'מן שכר חייל וכעת הוא עשוי לקבל, במסגרת ההסכם החדש, גם מענק שחרור מהמועדון.

כזכור, לאחרונה התברר כי החוזה של תורג'מן (21), שחתם על חוזה ארוך טווח, אינו תקף מאחר וקבוצת האם שלו, בית"ר טוברוק, עיגנה סעיף בהסכם המאפשר לה להשתחרר מההסכם מדי עונה. לאחרונה סיכמו הצדדים בעל פה את מעברו. תורג'מן הבקיע שבעה שערים בעונה שעברה. העונה הוא כבש שער אחד בגביע הטוטו.

אתמול נרשמה אנחת רווחה במועדון לאחר שהתברר שהמגן טאלב טואטחה ייעדר יומיים בלבד, בעקבות מכה חזקה שספג בבטנו במהלך המשחק של הנבחרת האולימפית. טואטחה היה אמור לקבל זימון לנבחרת הבוגרת, אבל מאמן הצעירה גיא לוזון הבהיר לאלי גוטמן שהוא בונה עליו לקראת המשחק מול בלגיה שנערך אתמול (1:4) ולכן אופיר דוידזאדה שוחרר לבסוף. אייל גולסה הפגין יכולת טובה מאוד במשחק הנבחרת הצעירה וייתכן שעטר ישקול להחזירו להרכב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. אביחי ידין לא התאמן אבל יהיה כשיר למשחק. ויאם עמאשה ייעדר תקופה ארוכה יותר, כשלושה שבועות, בעקבות הפציעה שלו.

ראובן עטר עבד באימון אתמול בעיקר על ריכוז מול השער. כל השחקנים, כולל שחקני ההגנה, השתתפו באימון ההתקפה שהתבסס גם על הגבהות ומסירות. המאמן יערוך בקרוב שיחות אישיות, אבל זה יקרה לאחר שהשחקנים ישובו מהנבחרות. כזכור, המאמן יידרש לשחרר לפחות שני שחקנים בחודש ינואר, כדלה ימפולסקי וגוסטבו בוקולי שלא נכללים בסגל לאחרונה עשויים לעזוב. ניר דוידוביץ' לא ישחק גם מול הפועל תל אביב לאחר שהתברר שהשיקום מהפציעה שלו דורש זמן ארוך יותר מההערכה הראשונית. אמיר אדרי, ממנו מרוצים במועדון, ימשיך לעמוד בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully