וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "מעדיף שהדשא יבער מרוב תחרות בין שחקנים"

16.10.2012 / 10:40

מאמן מכבי חיפה התייחס לסגל הרחב והוסיף: "כרגע, כל משחק הוא קריטי. גם אם ננצח את הפועל ת"א זה לא יספק אותי"

קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק המסקרן מול הפועל תל אביב במחזור השביעי של ליגת העל שייערך ביום שני הקרוב. הירוקים, שמקרטעים בפתיחת העונה, כינסו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. ראובן עטר אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "לפני חודש הצטרפו אלינו ארבעה שחקנים. השבועיים האלה של הפגרה עזרו לנו להתגבש. גם לגבי ההגנה, בשני משחקים האחרונים לא ספגנו, ולפני כן ספגנו בפנדל וגול עצמי. עכשיו אחרי הפגרה, אני מקווה מאוד שמשחק ההתקפה שלנו גם כן ישתפר. אני מקווה שאחרי הניצחון הראשון מול הפועל רמת גן ישתחרר משהו והקבוצה תתחיל לצבור תאוצה".

על אביחי ידין, שעדיין נמצא בספק למשחק: "אביחי שיחק בשנים האחרונת כקשר אחורי במערך של שני קשרים אחוריים, במערך של 4-4-2. אני משחק עם מערכים אחרים. יהיו משחקים שהוא ישחק באמצע. ההערכה הרפואית היא שביום חמישי הוא אמור להתחיל להתאמן בצורה מלאה, ואז נוכל לדעת אם הוא יוכל לפתוח בהרכב. השחקנים הטובים שנמצאים בכושר ישחקו".

מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר. קובי אליהו
מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר/קובי אליהו

המאמן התייחס לסגל הרחב שלו ולעובדה כי נאלץ לא לשתף מספר שחקנים מהסגל במשחקים מסוימים: "לא קל לי להושיב שחקנים מאוד דומיננטיים ביציע ובספסל, אבל זה טיבו של סגל רחב וארוך. אם נחליט לשחרר שחקנים בינואר, נשחרר אותם בינואר. כרגע זה לא רלוונטי".

"לפני חודש, כשלא היו לי את ארבע השחקנים שצירפנו, אמרתם שצריך להתחזק", המשיך עטר. "עכשיו אומרים לי שצריך לשחרר. הסגל הארוך לא גורם לשום בעיות. אמנם לא קל לבחור 18 שחקנים לסגל, אבל אני מעדיף את זה מאשר שלא יהיו לי שחקנים בסגל. בקבוצות הגדולות הסגלים ארוכים ורחבים. לא ראיתי ששאלו את השאלה הזאת על מכבי תל אביב, שגם היא לא משחקת באירופה וגם לה יש סגל ארוך כמו שלנו. אני מעדיף שתהיה פה תחרות ושהדשא פה יבער מהתחרות שלהם. אני אסתדר גם עם זה".

לגבי הפועל תל אביב אמר המאמן: "הפועל תל אביב קבוצה טובה, אנחנו אמנם לא צברנו מספיק נקודות עד כה ואנחנו נמצאים בפיגור מהם, אבל נבוא לבלומפילד על מנת לנצח, אין ספק. מדובר בשתי קבוצות מאוד חזקות. במצב שלנו כרגע הוא כזה שכל משחק הוא משמעותי מאוד, גם אם ננצח את הפועל זה לא יספק אותי כי אנחנו בפיגור של נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר. קובי אליהו
לא מודאג מהסגל הארוך שעומד לרשותו. ראובן עטר/קובי אליהו

ידין שב לאימונים וצפוי להיות כשיר

עוד לפני מסיבת העיתונאים, הירוקים מיהרו להגיב להתפתחויות האחרונות בין אביחי ידין והפועל תל אביב, שהגישה תביעה מול השחקן על התבטאויות חמורות, שהשמיע, כביכול, בנוגע למועדון ("מעכשיו אתנהג כמו נאצי, אהרוס את הפועל תל אביב").

הירוקים פרסמו באתר הרשמי הודעה הבהרה: "בין הקבוצות שוררת מערכת יחסים טובה ופוריה. בנוגע לאביחי ידין, הדברים המיוחסים אליו התרחשו בעת היותו שחקן הפועל ת"א וידונו בבוררות ומכבי חיפה אינה צד בעניין. לבוררות זאת אין נגיעה למשחק שבפתח ואנו משוכנעים כי רוח ספורטיבית תשרור במגרש ומחוצה לו ושהקבוצה הטובה תנצח".

בחיפה דרוכים מאוד לקראת המשחק. המאמן ראובן עטר ביקש מהנהלת הקבוצה לערוך מעין מחנה אימונים מקוצר לפני המשחק מול הפועל תל אביב ונענה בחיוב. השחקנים יקבלו יום חופש מחר (רביעי) וביום חמישי ייצאו למלון דן בקיסריה, שם יתאמנו ויערכו אסיפות לקראת המשחק. השחקנים יחזרו לחיפה ביום שישי בצהריים ועד יום המשחק יתאמנו כרגיל בכפר גלים. במועדון ציינו כי המטרה היא לתת לשחקנים מנוחה מלאה על מנת שיוכלו להגיע למשחק במלוא הריכוז.

החלוץ ויאם עמאשה, שאמור לחזור למגרשים בעוד שלושה שבועות, לא התאמן, כשגם טאלב טוואטחה ערך אימון ריצה בלבד, אך הוא יחזור לאימונים ביום בחמישי. אביחי ידין שב להתאמן וצפוי להיות כשיר למשחק בשני.

אביחי ידין שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עשוי להיות כשיר. אביחי ידין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully