וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "תספרו את הגליצ'ים של ידין מול הפועל"

19.10.2012 / 16:50

הירוקים מוכנים לקרב נגד האדומים, עטר הקרין את "מחוברים לחיים", המסר? "גם אדם בנכות קשה מסוגל לדבוק בחיים"

קובי אליהו

שחקני מכבי חיפה ערכו היום (שישי) אימון בוקר בקיסריה, כחלק מההכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. כזכור, הקבוצה נמצאת במחנה אימון מקוצר, שהחל אמש ויסתיים היום בשעות אחר הצהריים, והחל ממחר הירוקים ישובו לכפר גלים.

אתמול ערכה הקבוצה אימון ערב, אותו נטשו הקשר אייל גולסה והחלוץ דינו אנדלובו, שככל הנראה לא אמורים להחסיר את המשחק. לעומתם, ויאם עמאשה המגובס, יסיר את התחבושת רק בשבוע הבא ולכן ייעדר מהמפגש מול האדומים. דקל קינן ואביחי ידין ערכו אימון קל בלבד והאחרון אמור להיות כשיר למשחק.

ידין מושך לא מעט תשומת לב בעקבות המפגש מול האקסית ובחיפה יעבירו לו מסר, שלא להיגרר לפרובוקציות. הבוררות בין הקשר האחורי להנהלת הפועל וההודעה של האדומים השבוע, יצרו מתיחות גדולה לפני המשחק. "תספרו את כמות הגליצ'ים של אביחי נגד הפועל, על כל גליץ' במשחק רגיל הוא יעשה שניים. הוא מאוד מכבד את הקהל שלהם, אבל אחרי מה שעשו לו בהנהלה, הוא רוצה לנצח בעיקר בגללם", אמרו שחקני חיפה.

כזכור, לאחרונה הגישה הפועל תל אביב כתב תביעה בגובה 250 אלף יורו כנגד ידין, בטענה שזה בחר לעזוב את הקבוצה לפני תום חוזה ההתקשרות בין הצדדים, ועשה זאת באמצעות אמירות בוטות (על פי כתב התביעה אמר לכאורה: "מהיום אני אתנהג אתכם כמו נאצי, אני אהרוס לכם את הקבוצה, אני אהיה כמו ערבי, כמו מחבל"). ידין הכחיש את הדברים ומאוחר יותר הוציאו שני המועדונים הודעת פיוס בה הובהר כי לחיפה אין חלק בבוררות.

המאמן ראובן עטר דאג אמש לגיבוש בין השחקנים והקרין להם את הסרט "מחוברים לחיים". "מה המסר של הסרט? שגם אדם בנכות קשה מסוגל לדבוק בחיים. עם קצת אמונה, כל אחד יכול לצאת ממצבים קשים", אמר שחקן בקבוצה הבוקר. המאמן תירגל את ההרכב באופן חלקי, אך לא נראה שיהיו שינויים מיוחדים לעומת ההרכב שניצח את הפועל רמת גן.

"אלו היו יומיים מאוד אינטנסיביים וטובים של של אימונים", סיכם עטר את הגיבושון לאתר הרשמי של הקבוצה. "יומיים אלה הם למעשה התחלת ההכנה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. האווירה במהלך היומיים האלה הייתה מצויינת".

הקפטן יניב קטן: "ימים שכאלה גורמים לחיבור טוב יותר עם השחקנים ולליכוד של כולם יחד. היה נחמד מאוד לצאת מהשגרה היום-יומית, להתאמן, להיות ביחד והכי חשוב: כולנו עם הפנים לקראת יום שני".

הנשיא יעקב שחר אמר לשחקנים: "אני סומך עליכם. לא אהיה במשחק, אבל אני יודע שתנצחו, כי זה מה שאתם עושים שאני בחו"ל. אני מאחל לכם הצלחה רבה במשחק ומחזיק אצבעות מרחוק".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully