וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "פלקאו עבד באימונים על בעיטות חופשיות"

חלוצה של אתלטיקו מדריד, השווה את שיאו של מסי, כשכבש שער בעשרה משחקים רצופים. זידאן: "אין לי בעיות עם מוריניו"

רדאמל פלקאו, החלוץ הקולומביאני הנפלא של אתלטיקו מדריד, כבש אמש (ראשון) את שער הניצחון של קבוצתו מול סוסיאדד בבעיטה חופשית בדקה ה-90 וסידר לקבוצתו שלוש נקודות יקרות שהצמידו את הקולצ'ונרוס לברצלונה בפיסגה הספרדית.

אולם מעבר לנקודות היקרות שהעניק לקבוצתו, הקולומביאני השווה את שיאו של ליאו מסי כשכבש בעשרה משחקים רצופים של אתלטיקו מדריד בכל המסגרות. הנתון המדהים עוד יותר הוא שזה היה שערו ה-16 בעשרת המשחקים האחרונים, כולל משחקי נבחרתו, במסגרת מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה.

"פלקאו התאמן על בעיטות חופשיות באימונים. הוא עבד על הבעיטות שלו ושידרג אותן וראינו את התוצאה על המגרש". כך אמר דייגו סימאונה, מאמנה של אתלטיקו מדריד, לאחר שהחלוץ שלו הבקיע שער מרהיב בבעיטה חופשית.

אתלטיקו מדריד וברצלונה, הן הקבוצות היחידות בספרד שעדיין טרם נוצחו, ושתיהן מוליכות את הטבלה עם 22 נקודות. כזכור, ביום שבת ניצחה בארסה בחוץ את דפורטיבו לה קורוניה 4:5, באחד המשחקים הגדולים שנראו בליגה בשנים האחרונות.

זידאן: "עזבתי לצרפת כדי לאמן קבוצה"

מי שמנסה להדביק את שתי המוליכות של הטבלה הספרדית היא כמובן ריאל מדריד האלופה, שניצחה גם היא במשחקה ביום שבת האחרון את סלטה ויגו, 0:2.

ובינתיים, מי שערך ראיון נדיר לתקשורת, הוא זינאדין זידאן, מי ששימש בעונה שעברה כיועץ המקצועי של האלופה והוא התייחס לראשונה על השמועות על סיכסוך בינו לבין ז'וז'ה מוריניו.

"אין לי בעיות עם מוריניו, למדתי ממנו הרבה". אמר זידאן והסביר מדוע החליט לעזוב את ריאל: "יש לי רצון רב לעמוד על המגרש על בסיס יומי, זו הסיבה שהחלטתי לחזור לצרפת, כדי לנסות ולקבל משרה של מאמן ראשי".

כזכור, זידאן עזב כבר בתחילת העונה הנוכחית את ריאל והמאמן ההפורטוגלי הביע פליאה על כך שמעטים ידעו על המהלך: "הסיפור הזה יצא מאוד מאוחר ואני לא מבין את זה. הוא קיבל את ההחלטה הזו כבר לפני חודשיים אבל רק עכשיו אנשים יודעים את זה. אני חושב שהוא יתחיל לשמש כמאמן ראשי באחת הקבוצות בצרפת בקרוב". כך אמר מוריניו לפני כחודש ומסתבר שהוא לא טעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully