וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ניצחון אדיר של פלקאו, אתלטיקו צמודה לבארסה

משחק עשירי ברציפות שהקולומביאני מבקיע (89), הקולצ'ונרוס, שגברו 0:1 על סוסיאדד, צמודים לבארסה. 2:3 לאספניול על ראיו

אחרי המשחק המשוגע בו ניצחה ברצלונה 4:5 את דפורטיבו לה קורוניה, נרשמו היום (ראשון) חיוכים גם בצד השני של בירת קטלוניה. נועלת הטבלה אספניול, שצברה שתי נקודות עד המחזור השמיני, גברה 2:3 בצורה דרמטית על ראיו וייקאנו וחגגה ניצחון בכורה העונה. אתלטיקו מדריד כמעט ופספסה את המומנטום המצוין שהיה לה, אבל רשמה ניצחון עשירי בכל המסגרות בזכות מי אם לא רדאמל פלקאו, שכבש את שער הניצחון מול ריאל סוסיאדד ב-0:1 הדרמטי שקיבלנו הערב. שלוש נקודות השיגה גם לבנטה, שניצחה 0:1 את חטאפה משער בדקה ה-87.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
תודו שאתם כבר לא מתפלאים. רדאמל פלקאו/רויטרס

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 1:0

אתלטיקו מדריד ניסתה לעשות הכל כדי להמשיך ולהיצמד לברצלונה, ורשמה ניצחון שביעי רצוף בליגה ועשירי בכל המסגרות. גם רדאמל פלקאו המשיך ברצף המצוין שלו עם משחק עשירי ברציפות (בכל המסגרות) שבו הוא כובש לפחות שער אחד ויש לו כבר 16 כיבושים. בעקבות הניצחון, אתלטיקו שומרת על שוויון נקודות עם ברצלונה וממשיכה לשכון במקום השני עם פער של חמש נקודות על פני מלאגה. סוסיאדד, שהופיעה להתמודדות עם מאזן ביתי מושלם, מאבדת אותו וסופגת הפסד שני ברציפות.

יריבת הפועל תל אביב בליגה האירופית לא הצליחה לייצר את המשחק שאפיין אותה במחזורים הראשונים מתחילת העונה, ואיימה רק ארבע פעמים על המסגרת של זוביקאראי, שוערה המחליף של סוסיאדד אחרי שקלאודיו בראבו נפצע. בדקה ה-12 היה זה אדריאן מאתלטיקו שנעצר עם בעיטה מ-15 מטרים. גם סוסיאדד הגיעה להזדמנות שלה, ובדקה ה-31 כדור קרן של מרקל ברגארה מצא את איניגו מרטינז, שנגח מקרוב מעל השער.

עשר דקות לסיום סוסיאדד הייתה יכולה לזכות ביתרון, אבל אנטואן גרינזמן שניסה עם בעיטה מרחוק להבקיע, פספס מעט את המסגרת. שתי דקות לאחר מכן הספיקה גם אתלטיקו להחמיץ כשקרלוס ולה קיבל כדור לבד מול השוער, אבל בעט רע לשמיים, אבל בדקה ה-89 הגיע הרגע של המשחק, כשפלקאו הכניע את זוביקאראי בכדור חופשי אדיר מ-18 מטר, אותו הוא סובב לחיבורים. הרצף שלו נשמר, הרצף של אתלטיקו נשאר ודייגו סימאונה יכול לחייך.

ז'ואן ורדו שחקן אספניול. רויטרס
באספניול נושמים לרווחה. ז'ואן ורדו/רויטרס

אספניול - ראיו וייקאנו 2:3

הקבוצה השנייה מברצלונה סוף כל סוף השיגה ניצחון, וכמה קשה זה היה. לאו העלה את ראיו ליתרון בנגיחה בדקה ה-11, אבל ז'ואן ורדו הפך עם שני שערים נהדרים בדקות 37 ו-48. לאו השווה עם השני שלו לאחר בישול של צ'ורי דומינגס בדקה ה-63, אך המילה האחרונה הייתה של כריסטיאן סטואני שהכריע עם נגיחה דרמטית של המחליף בדקת הסיום. מיקל לבאקה האורח (68) ודייגו קולוטו המקומי (81) הורחקו.

חטאפה - לבנטה 1:0

הצפרדעים השיגו ניצחון חוץ ראשון העונה, דווקא על חשבון מאמנם לשעבר לואיס גרסיה. 9,500 צופים חזו במשחק חלש, אבל זכו לתגמול הולם בדמות גולאסו של המחליף מיצ'ל, שהפציץ בדקה ה-87 מ-30 מטרים וקידם את לבנטה למקום החמישי.

גרנאדה - סראגוסה 2:1
לגרנאדה: יוסף אל עראבי (77). לסראגוסה: הלדר פוסטיגה (3), ויקטור רודריגס (27)

אוסאסונה - בטיס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully