וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ הגיש תלונה נגד אוהדי הפועל חיפה

22.10.2012 / 9:23

אוהדי הקבוצה התעמתו עם הבעלים בסיום משחקה של מכבי חיפה בכדורסל. הודעת המועדון: "נחצו כל הקווים האדומים"

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, הגיש במהלך היום (שני) תלונה במשטרת חיפה כנגד שניים מאוהדי הקבוצה על הטרדה וניסיון תקיפה. כץ נכח אתמול במשחקה של קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה ברוממה כשבסיום התעמתו איתו אוהדים המזוהים עם המחאה נגדו. לטענת כץ, שניים מהאוהדים חסמו לו את דרך היציאה, קיללו אותו וגידפו אותו ורק בהתערבות הסדרנים ואנשי האבטחה הוא הצליח לצאת מהמקום.

היום הגיש כץ תלונה כנגד השניים כשבמשטרת זבולון צפויים לזמן אותם לחקירה. בחיפה כועסים מאוד על אותם אוהדים ועל כך שהם מנצלים את שהותו של כץ בארץ כדי להחריף את המחאה ובסביבתו של הבעלים אמרו כי הפעולות האלה רק מדרבנות אותו להישאר עוד שנים רבות בארץ.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דרור עינב
המחאה נגדו הולכת ומחריפה. יואב כץ/דרור עינב

כזכור, לאחר משחקה הביתי בסוף השבוע, אותו סיימה הפועל חיפה בתיקו 0:0 מול הפועל באר שבע, קראו אוהדי הקבוצה לכץ להתפטר. הבעלים, שיצא מהאצטדיון כשהוא מלווה באבטחה, תקף את אוהדים בסיום ואמר: "הם מייצגים את כל מה שרע בחברה הישראלית".

אגב, ראשי המחאה טוענים כי השניים רק ניסו לדבר עם כץ וכי הם יציגו במשטרה לטענתם סרטון של האירוע שיוכיח כי לא הייתה שום הטרדה. כזכור, אתמול הורחק אחד מאוהדי המחאה לשלושה חודשים מהמגרשים וזאת לאחר שנעצר בסיום המשחק מול הפועל באר שבע ביום שבת. בצד המקצועי יחזרו היום שחקני חיפה לאימונים לאחר יום חופש כאשר ניר קלינגר מתכנן להבהיר להם עד כמה חשוב המשחק הבא מול בני סכנין.

הפועל חיפה פרסמה הודעה רשמית בנושא, בה נכתב: "יואב כץ הגיש תלונה לאחר שבימים האחרונים נחצו כל הקווים האדומים של מחאה לגיטימית והשיא היה אמש כאשר שניים מקומץ המסיתים התנפלו על כץ במילים קשות והטרידו אותו בשטח ציבורי בזמנו הפרטי. התלונה הוגשה לאחר חודשים ארוכים של הבלגה לנוכח הסתה מתמשכת של קומץ המסיתים נגד כץ ובעלי תפקידים במועדון, הסתה פרועה שכללה בין היתר איומים מפורשים ברצח נגד בעלי תפקיד במועדון ובני משפחותיהם מעל דפי הפייסבוק וגידופים ונאצות מהסוג הגרוע ביותר במהלך משחקים ואחריהם".

"המועדון מביע זעזוע מהתנהגות אלימה זו המטילה כתם על רבבות אוהדי הקבוצה, הנחשבים לאחד מקהלים מהאיכותיים ביותר בארץ ולראייה הבחירה לפני שתי עונות בהפועל חיפה כקבוצה ההוגנת של ליגת העל. לכן החליט המועדון שלא להבליג יותר לנוכח התנהגות זו כדי למנוע פגיעה בגוף ובנפש.
המועדון, הבעלים, הצוות המקצועי, הניהולי והשחקנים מודים לאלפי האוהדים שמלווים אותו בנאמנות, והביעו תמיכה במועדון ובשחקנים לאורך כל המשחק בשבת וכן מבטאים שאט נפש כנגד ההתנהגות האלימה והבוטה של אותו קומץ".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully