וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "הפעם המהפכה הצליחה לקלינגר"

21.10.2012 / 9:05

בקבוצה התייחסו לספסולם של ארבעה שחקני הרכב, אך אמרו: "אם היינו מפסידים, זה היה מוסיף לחץ לחדר ההלבשה"

one

עוד ערב מאכזב עבר על אנשי הפועל חיפה, לאחר שראו את הקבוצה מסיימת אמש (שבת) ב-0:0 מאכזב מול הפועל באר שבע. בקבוצה התעסקו אחרי המשחק בעיקר במחאת האוהדים ובעובדה שהבעלים יואב כץ נאלץ לצאת בליווי אבטחה. במועדון כועסים מאוד על אותם האוהדים, כאשר גם חלק מהשחקנים אמרו כי העובדה שאתמול נשמעו במהלך המשחק קולות של פילוג בתוך הקהל השפיעו לרעה על המצב במגרש. "אנחנו במצב לא טוב וצריכים את הקהל איתנו. אנחנו מקווים שמהר מאוד ייגמר הפילוג הזה", אמר שחקן בקבוצה.

בצד המקצועי, היו מאוכזבים בקבוצה מעוד משחק ללא ניצחון, בעיקר לאור התוצאות בתחתית והעובדה שבני סכנין, היריבה במשחק הבא, ניצחה ופתחה פער קטן בתחתית. מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, החליט לבצע מהפכה בהרכב כאשר ארבעה שחקנים מהבולטים בקבוצה פתחו על הספסל: מהראן לאלה, יובל אבידור, גיא צרפתי ויוסי דורה. שחקנים בקבוצה נדהמו כאשר הבינו שכל הארבעה יהיו מחוץ להרכב ואמרו: "המהפכה הפעם הצליחה לניר אבל אם היא לא הייתה הולכת והיינו מפסידים זה היה הופך את חדר ההלבשה למתוח אפילו יותר ממה שהוא היום".

בצוות המקצועי דווקא היו מרוצים מלאלה, צרפתי ואבידור שלמרות שנכנסו כמחליפים, השקיעו והראו נכונות לתרום לקבוצה. בסיום אף התייחס קלינגר לכך ואמר: " יש כמה פרמטרים שבודקים לפיהם מי ישחק במהלך השבוע. כשלא הולך לפעמים צריך רענון". מי שזכו למחמאות הם גל אראל ועאהד עזאם, כשהמעבר של האחרון לקישור התברר כהצלחה וקלינגר צפוי להמשיך עם אותו קו, כשגיא ליפקה ימשיך כמגן הימני ועזאם יקבל את הקרדיט בקישור. אראל התייחס בסיום המשחק למהפכה בהרכב: "זה לא משנה מי משחק. אנחנו צריכים להיות אגרוף אחד ברגעים כאלה ולעשות הכל כדי להצליח. חסר לנו קצת ביטחון ורגל מסיימת אבל אנחנו בכיוון חיובי".

במהלך האירועים אתמול נעצר אוהד בשנות השלושים המאוחרות לחייו, והתבשר הבוקר כי הוא מורחק לשלושה חודשים מהמגרשים.

דודי סנדלר יו"ר ארגון האוהדים "רד שארקס", אשר התעמת אמש עם הגוש המוחה נגד יואב כץ, התנצל בפני הבעלים על התנהגות הקהל ואמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אנחנו מבקשים סליחה מהבעלים, ההנהלה והשחקנים על ההתנהגות האלימה של עשרות מאוהדי הקבוצה שתקפו חברים שלהם ביציע. יש אנשים במחאה שהגיעו אתמול אחרי שנים שלא היו במגרשים וזה אומר הכל. אנחנו הרוב". אגב ראשי המחאה זעמו על התבטאות הבעלים כנגדם אתמול ונשוקלים לנקוט בצעדים בנושא.

קשר הפועל חיפה גל אראל. קובי אליהו
כמו אגרוף. אראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully