וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא חזרה מ-2:0 ל-2:4 על גנואה

הג’אלורוסי ספגו שני שערים ברבע השעה הראשונה, טוטי, אוסבלדו (צמד) ולאמלה הפכו. אינטר ניצחה 0:2 את קטאניה

אחרי שמונה מחזורים בליגה האיטלקית אנחנו כבר יכולים לשים לב למגמה: בריחתן של ארבע הראשונות. אחרי שיובנטוס ניצחה בקרב המוליכות את נאפולי ולאציו גברה על מילאן, גם אינטר הצטרפה לרביעייה עם 0:2 על קטאניה. כעת לאינטר 18 נקודות, בדיוק כמו לאציו וארבע פחות מהאלופה יובנטוס. רומא לא מתרחקת מהרביעייה וטיפסה למקום החמישי אחרי מהפך נהדר וניצחון 2:4 על גנואה, שכבר הובילה 0:2 אחרי 15 דקות.

אודינזה ניצחה 0:1 את פסקארה עם 10 שחקנים וכך גם אטאלנטה שגברה 1:2 על סיינה. סמפדוריה שיחקה גם כן ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של סרחיו רומרו, אך היא הפסידה 2:1 לפארמה. פאלרמו, עם ערן זהבי שחזר לסגל אחרי כחודשיים ונותר על הספסל, סיימה ב-0:0 ביתי מול טורינו. תוצאות המחזור, אגב, הורידו את מילאן עד למקום ה-15, כשהיא מקדימה את הקו האדום רק בהפרש שערים.

שחקני אינטר, אנדראה ראנוקיה, דייגו מיליטו, אנטוניו קסאנו. רויטרס
נראים טוב. אנטוניו קסאנו, משמאל, עם החברים באינטר/רויטרס

אינטר - קטאניה 0:2

בעונה שעברה הנראזורי חילצו בעור שיניהם 2:2 מקטאניה אחרי שפיגרו 2:0. הפעם החבורה של אנדראה סטרמאצ'וני לא נלחצה מהיריבה הסיציליאנית, נהנתה משני שערים נאים והשיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. אינטר פתחה עם רודריגו פלאסיו, דייגו מיליטו וקסאנו בהתקפה, וחלוץ נבחרת איטליה הכריע את המשחק עם נגיחה פנימה בדקה ה-28, לאחר בישול נהדר של אסטבן קמביאסו. הקשר הארגנטינאי כמעט בישל פעם נוספת, אלא שהנגיחה של אנדראה ראנוקיה בדקה ה-77 נעצרה בקורה. השער השני הגיע בסופו של דבר מרגלי פלאסיו, שחגג שער ליגה ראשון במדי הנראזורי לאחר שהקפיץ על הכתף והמשיך מהאוויר בשמאל אל הרשת, לאחר מסירה של מיליטו.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר כובש מול קטאניה. Claudio Villa, GettyImages
יופי של שער בכורה. רודריגו פלאסיו/GettyImages, Claudio Villa

גנואה - רומא 4:2

איזה משחק הפכפך קיבלנו הערב בגנואה, כשהקבוצה המארחת איבדה יתרון של שני שערים וספגה את הפסדה השלישי העונה, שהגיע אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות מול פאלרמו, אודינזה ופארמה. שחקניו של זדנק זמאן, שניצחו במחזור הקודם את אטאלנטה אבל לא מגלים יציבות מתחילת העונה יכולים אולי להתעודד מהעובדה שהם מדלגים למקום החמישי וכעת הם רחוקים ארבע נקודות בלבד מאינטר הרביעית.

כבר אחרי שבע דקות קיבלנו את השער הראשון כשמרקו בוריילו בישל ליוראי קוצקה, שהכניע את מארטן שטקלנבורג עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה לחיבורים. ההגנה של רומא קרסה שמונה דקות לאחר מכן כשלוקה אנטונלי הוריד כדור בראשו לבושקו ינקוביץ', שהמשיך עם בעיטה מהאוויר אחרי ששתי שניות לפני כן הוא בעט למשקוף.

אלא שרומא לא ויתרה על המשחק, לחצה על השער של סבסטיאן פריי, ובדקה ה-27 פרנצ'סקו טוטי בעט לפינה השמאלית אחרי שזכה לבישול נהדר של איבן פיריס. דקה למחצית הגיע השוויון עליו היה חתום פאבלו אוסבלדו שניצל בישול נוסף של פיריס, שהציל כדור שנראה היה אבוד. אוסבלדו קיבל אותו והמשיך בבעיטה בחצי מספרת פנימה כדי להשוות ל-2:2. המהפך הושלם בדקה ה-55 כשכדור קרן של אלסנדרו פלורנצי מצא את הראש של אוסבלדו, וזה סיים עם שער נהדר מקרוב אחרי שהתרומם מעל ההגנה המקומית. החותמת הסופית הייתה שייכת לאריק לאמלה שהבקיע שבע דקות לסיום.

אודינזה - פסקארה 0:1

ניצחון שני העונה לזברטה, שהסתדרו למרות חיסרון מספרי לאורך שעה שלמה. העולה החדשה הגיעה למספר הזדמנויות והייתה קרובה להשיג ניצחון חוץ, אבל דווקא מייקוסל עקץ בדקה ה-53 לאחר כדור קרן והשאיר את שלוש הנקודות אצל אודינזה.

שחקני רומא פאבלו אוסבלדו, אריק לאמלה, אלסנדרו פלורנצי חוגגים שער. GettyImages
קאמבק נהדר. שחקני רומא חוגגים, ובצדק/GettyImages

משחקים נוספים

קייבו - פיורנטינה 1:1
לקייבו: סיריל תרו (17). לפיורנטינה: גונסאלו רודריגס (18)

אטאלנטה - סיינה 1:2
לאטאלנטה: לוקה צ'יגאריני (62), ג'אקומו בונאבנטורה (82). לסיינה: רג'ינלדו (60)

פארמה - סמפדוריה 1:2
לפארמה: אמאורי (36 בפנדל ו-53). לסמפדוריה: אדר (81 בפנדל)

קליארי - בולוניה 0:1
לקליארי: ראג'ה נאינגולן (61)

פאלרמו - טורינו 0:0

אמאורי שחקן פארמה. Valerio Pennicino, GettyImages
כבש פעמיים. אמאורי/GettyImages, Valerio Pennicino

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully