וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בקפריסין: חזיז התפוצץ בפניו של שחקן

צפו בתמונות המדהימות מהמשחק אשר בסיומו עלתה אנורתוזיס של רוני לוי לפסגה. ניסו קפילוטו כבש שער ניצחון במדי אלקי

צפו בחזיז שהתפוצץ במשחקה של אנורתוזיס בזמן טיפול בשחקן

ניסו קפילוטו כבש הערב (ראשון) את שער הבכורה שלו בליגה הקפריסאית, כאשר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-83 והעניק לאלקי לרנקה ניצחון 0:1 בחוץ על דוקסה. קפילוטו השלים 90 דקות בהגנת אלקי, בעוד הקשר רועי בקל הוחלף בדקה ה-70.

מי שממשיך להוליך את הליגה הקפריסאית עם יתרון בזכות הפרש שערים על פני א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון, הוא רוני לוי שאנורתוזיס שלו ניצחה 0:2 את אומוניה ניקוסיה המאכזבת. יובל שפונגין פתח בהרכבה של אומוניה (88 דקות) וגרם לפנדל בדקה השלישית, בעקבותיו ספג צהוב וראה את ג'וליאנו ספדאסיו מכניע מהנקודה הלבנה את אוהד לויטה. יאן רזק הצ'כי נעץ את השני בתוספת הזמן, לאחר שהמשחק הופסק לכעשר דקות בגלל חזיזים ואבוקות שנזרקו למגרש מכיוון אוהדי אומוניה ואחד מהם, כאמור פגע בריקרדו לאבורדה (כפי שניתן לראות בווידאו המצורף). ברק יצחקי ומשה אוחיון ישבו על הספסל של אנורתוזיס.

רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
מוליך את הליגה הקפריסאית. רוני לוי/רויטרס

ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהפסד של רובין קאזאן 1:0 לצסק"א מוסקבה במחזור ה-12 בליגה הרוסית. הקשר הישראלי היה פעיל בניהול המשחק של קבוצתו במרכז המגרש, אבל לא סייע לה להימנע מהפסד שני ברציפות ושישי העונה. רובין מדורגת כעת במקום השמיני מתוך 16, במרחק 11 נקודות מהמקום הראשון.

צסק"א כבשה בדקה ה-68, אחרי שאיבן מרקאנו הכשיל את אחמד מוסא הניגרי ברחבה, ורסמוס אלם השבדי כבש מהנקודה הלבנה. ארבע דקות לאחר מכן ביצע מרקאנו עבירה מכוערת על קייסוקה הונדה, ראה צהוב שני והורחק. גם המאמן קורבן ברדייב נשלח ליציע אחרי דין ודברים עם השופט, ורובין איבדה סופית את המשחק. מוסא עצמו הכפיל בדקה ה-82 וסגר סופית את ההתמודדות.

*** מאור בוזגלו נכנס בדקה ה-61 והיה שותף להפסדה של סטנדרד ליאז' 3:1 למונס. דודו ביטון ישב על הספסל, רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל.

*** גיא אסולין הפצוע לא נכלל בסגל של ראסינג סנטאנדר, שנפרדה ב-0:0 ביתי מלוגו במחזור ה-10 בליגת המשנה בספרד. ראסינג מדורגת במקום ה-15 (מתוך 22), עם 11 נקודות.

*** * ידין זריס לא שותף בהפסדה הדרמטי של אויפשט 3:2 למוליכת הליגה ההונגרית גיורי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ביברס נאתכו, שחקן רובין קאזאן. Dmitry Korotayev, GettyImages
רובין מדרדרת. נאתכו/GettyImages, Dmitry Korotayev

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully