וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: ליברפול עוקבת אחרי תומר חמד

בממלכה טוענים כי המייטי רדז, שפתחו את העונה בצורה חלשה, עשויים לעשות צעד בכיוונו של החלוץ הישראלי של מאיורקה

ספורט 2

ליברפול עוקבת אחרי תומר חמד, כך מפרסם העיתון "סאנדיי פיפל". החלוץ הישראלי, המחזיק בחוזה למאיורקה עד תום העונה הבאה, נמצא בכושר פנטסטי בפתיחת העונה וכבש חמישה שערי ליגה ועוד חמישה במדי נבחרת ישראל נגד לוקסמבורג. על פי הדיווח, בחלוץ מעוניינות גם מספר קבוצות בליגה האיטלקית כשבנוסף, בעבר פורסם כי גם המבורג עוקבת אחריו.

באנגליה טוענים כי מאיורקה הדביקה לשחקן תג מחיר של שישה מיליון ליש"ט. הקבוצה של חמד שרויה בקשיים כלכליים וההערכה היא כי אם תגיע הצעה כספית גבוהה, במועדון לא יוכלו לעמוד בדרכו.

ליברפול פתחה את העונה בצורה בינונית ואחרי שמונה מחזורים השיגה תשע נקודות בלבד. לקבוצה של ברנדן רוג'רס מצוקת חלוצים כאשר מלבד לואיס סוארס, אין למאמן חלוץ בכיר בסגל במיוחד לאחר הפציעה של פאביו בוריני שייעדר שלושה חודשים.

חמד, 25, גדל עזב את מכבי חיפה בקיץ שעבר בהעברה חופשית ואשתקד כבש 11 שערים בכל המסגרות במדי מאיורקה. העונה, החלוץ נמצא בכושר פנטסטי שבא לידי ביטוי עם חמישה שערים בארבעה ימים בצמד משחקי הנבחרת נגד לוקסמבורג. אם חמד יגיע לליברפול, הוא יהיה הישראלי הרביעי בהיסטוריה של המועדון אחרי אבי כהן ז"ל, רוני רוזנטל ויוסי בניון.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully