וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: חשש שמשה מישאלוב סובל מקרע בשריר

21.10.2012 / 9:48

הבלם נפצע בהפסד למכבי תל אביב. שביעות רצון מההכנסה מהמשחק, אוהד קדוסי: "אסור לנו להוריד את הראש יותר מדי"

one

אכזבה רבה הייתה בהפועל עכו אתמול (שבת) אחרי ההפסד 2:0 למכבי תל אביב, שהוריד את הקבוצה של שמעון הדרי אל הקרקע. אחרי רצף תוצאות טובות ודיבורים על צמרת, ספגה עכו משערים של אימורו לוקמן (עצמי, 6) ואלירן עטר (44), כשלמעשה הקבוצה המארחת כמעט ולא הגיעה למצבים מסוכנים והתקשתה לפתח את הכדורגל שהפגינה מתחילת העונה.

אם לא די בכך, עכו איבדה במהלך המחצית הראשונה את אחד השחקנים החשובים שלה, משה מישאלוב שנפצע בשריר התאומים ובקבוצה חוששים שהוא סובל מקרע. היום תיוודע חומרת הפציעה ומשך ההיעדרות שלו.

דין מימוני שנכנס במקומו צפוי להיות המחליף שלו אם הוא יידרש לתקופת החלמה ארוכה. במצב עניינים שכזה דימקאו פידליס, שבילה בשבועות האחרונים ביציע, ישוב לסגל. בניגוד לרמת הכדורגל הנמוכה, בקבוצה מרוצים מאוד מההכנסות. כ-4,500 צופים מילאו את איצטדיון טוטו וסיפקו רווחים של כ-250 אלף שקלים, הכנסה דומה לזו שהם השיגו מהמשחק נגד מכבי חיפה.

שרן ייני מכבי תל אביב מול יובל שבתאי הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
צרות שמתווספתו להפסד. יובל שבתאי רודף אחרי שירן ייני/אדריאן הרבשטיין

אוהד קדוסי, שכמו יתר חבריו לא הצליח לגלות את אותה יכולת שאפיינה אותו מתחילת העונה, אמר לוואלה! ספורט: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וספגנו שער מקרי. לצערי הרב לא הצלחנו לחזור מזה וקשה לי להסביר למה זה קרה לנו. זה קרה אחרי רצף משחקים טוב שלנו, ואין מה לעשות. אנחנו צריכים להסתכל קדימה לעבר המשחק הבא נגד קרית שמונה".

על היריבה עצמה והקושי להתמודד מולה, הוסיף החלוץ: "אין ספק שמכבי תל אביב היא המועמדת הרצינית לאליפות, אבל אנחנו צריכים לצאת לדרך חדשה ולהתחיל ברצף חדש כפי שהיה לנו עד עכשיו. אסור לנו להוריד את הראש יותר מדי". על המטרות של עכו לנוכח ההפסד, הוסיף: "אנחנו רוצים כמה שיותר להידבק למעלה. קשה לנו להגיד בשלב הזה של העונה מה המטרות שלנו כשעוד לא הסתיים סיבוב אחד. אנחנו רוצים ליהנות מהכדורגל ולחיות את הרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
"אסור לנו להוריד את הראש יותר מדי". אוהד קדוסי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully