וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "קבוצות עוקבות אחריי, אך טוב לי כאן"

מאמן מכבי ת"א לא היה מרוצה מהיכולת מול הפועל עכו, והודה כי קיבל הצעות אחרות בשבועות האחרונים. הדרי: "היינו חלשים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אחרי שהתרגלה לחיים קשים בכל פעם שהיא פוגשת את הפועל עכו, שברה הערב (שבת) מכבי תל אביב את הרצף החלש שיש לה מול הקבוצה הצפונית, כשגברה עליה 0:2, ונצמדה למ.ס אשדוד בצמרת הטבלה עם 18 נקודות. הצהובים ניצלו מחצית ראשונה מוצלחת במהלכה עלו ליתרון שני שערים מהירים, ואלו הספיקו לשלוש נקודות גם עם מחצית שניה מנומנמת יותר.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
אף פעם לא מסופק לגמרי. גרסיה/אדריאן הרבשטיין

"אני מרוצה מהתוצאה", אמר מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה בסיום, "אבל אני תמיד רוצה שיפור ותמיד רוצה שמחר יהיה טוב יותר מאתמול. אני אף פעם לא מסופק לגמרי מאיך שאנחנו משחקים ותמיד אפשר למצוא דברים רעים שעשינו". על עזיבתו הצפוייה של וינסנט אניימה בעוד כחודשיים במטרה להצטרף לנבחרתו באליפות אפריקה, אמר המאמן: "יש לנו את ברק לוי, אבל נראה מה יקרה בינואר". על השמועה כי קיבל לאחרונה הצעה ממועדון מקסיקני אמר גרסיה: "יש הרבה קבוצות שרואות מה שאני עושה, אבל אני שמח כאן ואוהב את העבודה שלי. אני מתרכז רק באימון של מחר".

גם מהראן ראדי לא היה נשמע נלהב מהיכולת של קבוצתו, אבל היה מרוצה מהתוצאה: "עכו היא קבוצה מצויינת, שקשה לשחק נגדה. ידענו את זה, והסבלנות היתה מפתח במשחק הזה. שיחקנו לא בכוח וזו הדרך לפצח קבוצות שמצופפות במרכז המגרש. הזענו הרבה כדי לקחת את הנקודות האלה. הייתי גם בצד השני, עם הקבוצות הקטנות ואני יודע מה זה לבוא נגד קבוצה גדולה עם ההתלהבות. זה לא פשוט לשחק מול קבוצות קטנות כאלה".

השחקן אף התייחס לתקופה הטובה בעוברת עליו, במהלכה גם תפס את מקומו בהרכב מכבי תל אביב, וגם זכה להופיע במדי נבחרת ישראל: "דרך העבודה הקשה שלי הרווחתי את המקום במכבי תל אביב ובנבחרת. אמרתי לחברים שלי שזה מבחן שלי לבוא ככה מהנבחרת למשחק בעכו, ואני מאמין שנתתי את מה שצריך".

מאמן עכו, שמעון הדרי הודה בסיום: "היינו חלשים ומכבי תל אביב לא היתה גדולה, אבל התוצאה לא משקרת. אנחנו תמיד שואפים ללכת קדימה, ואם היינו מנצחים את המשחק הזה היינו מתמקרדמים בחלק העליון, אבל השאיפות לחוד והמשחק לחוד. יש משחקים שהם פחות טובים. יש תהליך בעכו, ויכולות לקרות גם מעידות כאלה. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, ומה שלא טוב נשפר. אני מאמין שנמשיך להיות פקטור בחלק העליון של הטבלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
יש תהליך בעכו. הדרי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully