וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכל, עדיין לא מפחידה

מכבי תל אביב ממשיכה להיראות רגועה ובטוחה, אבל בלי מנהיג בהתקפה ובלי אניימה בחורף היא עלולה להתקשות. שלום תקווה מסכם

one

מה נגיד, ציפינו למשחק מעניין יותר. מכבי תל אביב הגיעה למשחק חוץ קשה מול הפועל עכו, שנראתה מצוין לאחרונה, אבל שתי הקבוצות הציגו יכולת בהחלט מאכזבת. אין ספק, שחקני עכו קיבלו את מכבי בצורה יפה, עם מתנה בדקה השישית בדמות שער עצמי. זה כמובן מאוד עזר מאוד לביטחון של מכבי, שמאותו רגע נראתה מאוד רגועה.

למעשה, מכבי נראתה רגועה מדי. לאורך כל המשחק מכבי שיחקה כמעט באותו קצב, קצב די איטי. היא לא יזמה יותר מדי, והמשיכה במונוטוניות שלה, כאילו היא שלווה ומלאת ביטחון. אז נכון, מכבי תל אביב באמת יכולה להיות רגועה מקצב צבירת הנקודות שלה, וגם מהעובדה שהיא השיגה שלוש נקודות במשחק חוץ קשה, אבל היא לא יכולה להיות שקטה ממה שקורה בחלק ההתקפי שלה.

אלירן עטר מכבי תל אביב כובש מול דודו גורש הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עוד שער, עוד ניצחון, אבל עדיין אין למכבי גולר ענק. עטר/אדריאן הרבשטיין

מכבי, לפחות היום, נראתה מאוד דלילה למעלה, בחלק ההתקפי. משחק ההתקפה שלה ממשיך להתבסס על יכולת אישית. אנחנו רואים את מכבי מניעה את הכדור, והיא מצליחה להגיע לחלק ההתקפי, אבל כשהיא כבר למעלה - היא די מבולבלת. אפשר לשים לב שהשערים שהיא כובשת באים יותר מלחץ על הכדור, כשהיא מוצאת את היריב שלה חשוף מאחורה.

אבל כשהיא צריכה לנהל את משחק ההתקפה שלה - היא מתנהלת היטב רק עד לחלק הקדמי. כי למעלה, המרחקים בין שחקני ההתקפה די גדולים. גרסיה מרבה להגיע למטה, חוזר המון אחורה, וחסר בהתקפה. ההצטרפות של שחקני הקישור היא דלילה, והם כמעט שלא מגיעים להזדמנויות. אין ספק, הדברים האלה פוגעים בתפוקה ההתקפית של מכבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
דלילות בחלק הקדמי. אוסקר/אדריאן הרבשטיין

אז נכון, ההרגשה טובה, האווירה טובה, היעדים בצבירת הנקודות נותנים את השקט, אבל מכבי תל אביב עדיין לא אגרסיבית. היא עדיין לא מפחידה. לפי דעתי, היא חסרה בחלוץ בעל יכולות פיזיות בחלק ההתקפי. היא חיפשה, היא ניסתה ורצתה להביא את טוטו תמוז, כי היא יודעת שהיא דלילה שם, אבל בינתיים יש חוסר. אם היא לא תשפר את סגנון המשחק ההתקפי שלה, יהיה לה קשה. לא יהיה לה פשוט כל עוד היא תמשיך לחכות להברקות של שחקן כזה או אחר.

בנוסף, יהיה מעניין לראות אותה עומדת במשימות כשווינסנט אניימה יצטרך לעזוב את הקבוצה למספר משחקים במהלך החורף. גם היום מול עכו, כשהוא כמעט שלא הורגש, עדיין אניימה ביצע הצלה נהדרת במצב של 0:1, כשלקח כדור גדול והשאיר את מכבי ביתרון. אלה מסוג השוערים שנמצאים שם כשאתה צריך אותם. הוא נותן הרבה שקט, ויהיה מעניין לראות איך תסתדר ההגנה בלעדיו.

קרלוס גרסיה עם וינסנט אניימה מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
גם היום, במשחק שקט שלו, הוא הציל את מכבי. מה יקרה כשהוא לא יהיה? אניימה/אדריאן הרבשטיין

למכבי יש שיטה וסגנון, יש לה פוטנציאל ליכולת טובה, אבל עדיין יש הרבה עבודה בקרית שלום. למכבי תל אביב יש אופציות לא רעות בהתקפה. יש שם שחקנים טובים, אבל הם לא כאלה שסוחבים את הקבוצה, או סוחפים אותה. יש את אלברמן בקישור, את אניימה בהגנה, אבל בהתקפה חסר לה שחקן שהוא מנהיג, גולר אמיתי, אחד שהוא מעל לליגה, שיוכל לקחת אותה קדימה.

נראה שצריך לתת הרבה קרדיט לצוות המקצועי, כי כרגע הכוח של הקבוצה הוא בסגנון והשיטה שהמאמן מנחיל. זו בעיקר ההתנפלות על הכדור והלחץ על ההגנה. מכבי כמעט שלא מאפשרת ליריבה שלה להגיע למצבים. כולם משתתפים בניסיון לקחת את הכדור. ואז, כשהיריבה מגיעה לאזור המסוכן, מחכה שם אניימה. קשה להבקיע מול מכבי. לכן הכוח שלה כיום הוא לא בניצחון, אלא בקושי לנצח אותה. עד היום היה לה רק משחק אחד שבו היא נדרשה להראות את העוצמה שלה, בבאר שבע, והיא נכשלה בו. מה יקרה כשהיא לא תשמור על רשת נקייה? מה יקרה כשהיא תהיה בפיגור ותתמודד מול קבוצה שמסתגרת? אין ספק, יהיה מעניין.

מנגד, בהפועל עכו, אין ספק שהתאכזבנו. לאור המשחקים האחרונים שלה, ציפינו לראות דברים חדשים, אבל יש לה עוד הרבה מה ללמוד, יש לה עוד הרבה לאן להתקדם. זה אחד המשחקים שבהם היא מקבלת את ההפסד בטבעיות, והיא תצטרך להתבגר. בשביל הבגרות שמכבי תל אביב מפגינה השנה, צריך להשקיע הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully