וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל עכו ממורמרים: "קיבלנו משכורות חלקיות"

18.10.2012 / 21:32

השחקנים הופתעו לגלות כי ערב המשחק מול מכבי ת"א הופחתו מענקי הנקודות: "עם איזו מוטיבציה רוצים שנשחק בשבת?"

הפועל עכו מתכוננת למשחק החשוב שלה בשבת באיצטדיון טוטו מול מכבי תל אביב, אבל נראה שמה שבעיקר מעסיקות את השחקנים של שמעון הדרי הן המשכורות החלקיות שהם קיבלו היום (חמישי). לא מעט שחקנים מספרים כי במהלך האימון קיבלו השחקנים את תלושי המשכורת, והופתעו לגלות כי מהסכומים שאותם הם אמורים לקבל נעדרים מענקי נקודות. אגב, חשוב להדגיש כי זה חודש שני ששחקני הקבוצה מקבלים משכורות מופחתות.

כידוע, משכורותיהן של השחקנים מורכבות משכר בסיס באחוז משמעותי, כשחלק נכבד נוסף מתבסס על הישגי הקבוצה. היות ועכו השיגה עד היום 11 נקודות, מדובר בסכומים משמעותיים. "איך אפשר להתכונן כך למשחק כל כך חשוב מול מכבי תל אביב ועם איזו מוטיבציה בדיוק רוצים שנשחק?", אמר אחד השחקנים. "אחרי שראינו את המשכורות, לאף אחד אין חשק לעלות למגרש. זו לא התנהלות נכונה של קבוצה שמדברת על צמרת, כשמבחינת ההתנהלות היא מתנהלת כמו קבוצת תחתית".

מספר שחקנים פנה בנושא לשמעון הדרי, שהבטיח לבדוק את העניין, אבל נכון לעכשיו המצב נשאר בעינו. עיקר הנפגעים היו השחקנים הפחות בכירים שמשתכרים סכומים נמוכים ומרגישים פגיעה.

בתוך כך, הצוות המקצועי מנסה לשמור את השחקנים בעניינים לקראת המשחק בשבת. הדרי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שפתח נגד מכבי נתניה לפני כשבועיים. המשמעות היא שאוהד קדוסי המצטיין ימשיך לפתוח בחוד, כשמלבדו יעלו נבוישה מרינקוביץ', תמיר כחלון, אמייה טגה ואימורו לוקמן בקישור. חוליית ההגנה תורכב משניר משען, דדי בן דיין, משה מישאלוב ואדי גוטליב.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully