וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל: "עכשיו נראה איזו קבוצה חזקה יותר"

למרות החיסרון של בופון ו-ווצ'יניץ', קשר יובנטוס דרוך למשחק העונה מול נאפולי (ש', 18:00, ס' 2). לאציו - מילאן (20:45, ס' 2)

המחזור השמיני בליגה האיטלקית ייפתח מחר (שבת) עם המשחק הכי גדול שאפשר לקבל. יובנטוס ונאפולי, שתי הבלתי מנוצחות היחידות בסריה A שמוליכות בצוותא את הטבלה ייפגשו למשחק שיכול לקבוע את המשך העונה עבור שתיהן. לאחר מכן ייערך מפגש מסקרן נוסף בו תארח השלישית לאציו את מילאן המידרדרת.

יובנטוס - נאפולי (18:00, ספורט 2 ו-HD)

שתי הקבוצות הלוהטות בארץ המגף יגיעו לדו קרב המבטיח עם מאזן של שישה ניצחונות ותיקו מאופס אחד, כשיובנטוס עדיין מחזיקה ברצף מדהים של 46 משחקי ליגה ללא הפסד, שאגב החל במאי 2011 עם 2:2 מול הנאפוליטנים, אלא שנאפולי הייתה היחידה שניצחה את זברות אשתקד, עם 0:2 בגמר הגביע, והיא יודעת שניצחון בטורינו ימצב אותה רשמית כטוענת העיקרית לכתר.

יובה עשויה להציב בחוד את אלסנדרו מאטרי ופאביו קוואליארלה, כשמירקו ווצ'יניץ' ייעדר מכיוון שחזר חולה ממשחקה של נבחרת מונטנגרו וגם סבסטיאן ג'ובינקו נפצע בקרסול במדי נבחרת איטליה. הצרה הגדולה של האלופה תהיה בין הקורות, בעקבות פציעתו של ג'יג'י בופון שיוחלף על ידי מרקו סטורארי. "זה משחק חשוב מאוד כי יש להם עונה נהדרת", אמר ארתורו וידאל. "עכשיו נראה איזו קבוצה חזקה יותר. לנו תמיד חשוב לנצח בכל משחק כדי שהיריבות יגיעו למפגש מולנו עם קצת פחד".

בצד של התכולים ניכרת אופטימיות לגבי נטילת ההגמוניה של האלופה, והמאמן וולטר מצארי הכריז: "יובנטוס חזקה מאוד, ואפילו אלופת אירופה צ'לסי לא הצליחה לנצח אותה. אבל אנחנו יכולים לגרום צרות לכל יריבה. יובנטוס ונאפולי הן שתי הקבוצות הכי טובות בליגה עד כה, למרות שיש עוד כמה מועמדות שעוקבות אחרינו מקרוב".

לאציו - מילאן (20:45, ספורט 2)

הפגרה איפשרה לרוסונרי ללקק את הפצעים מההפסד בדרבי, אבל ממעמקי המקום ה-11 הם חייבים לצאת לדרך חדשה, ולעשות את זה דווקא באולימפיקו מול לאציו, שמאז התבוסה בנאפולי רשמה שלושה ניצחונות רצופים והתמקמה במקום השלישי.

"מילאן פצועה, כועסת וגאה", ניתח כריסטיאן ברוקי, שמקווה לערוך הופעת בכורה העונה מול הקבוצה בה גדל. "היא תהיה נואשת לניצחון כי היא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד. מבחינה אישית אני כל כך רוצה לשחק עד שאני לא יכול להסביר את זה. אני מאוד מקווה לחזור לפעילות כבר בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully