וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס פצע את בנזמה, גם ארבלואה נפצע

לחץ בריאל: החלוץ הצרפתי והמגן הספרדי נפצעו במהלך משחק הנבחרות בין ספרד לצרפת. גם מרסלו וקואנטראו פצועים

פגרת הנבחרות הסתיימה אתמול (שלישי) עם מספר רב של משחקים ברחבי אירופה והעולם ובסוף השבוע יחזרו הליגות לפעילות. מי ששילמה מחיר יקר בעקבות משחקי הנבחרות היא ריאל מדריד, אלופת ספרד, שכמעט כל שחקני הסגל שלה שותפו במשחקי נבחרותיהם השונות.

אלברו ארבלואה, המגן הימני של האלופה ושל נבחרת ספרד, נפצע אמש במשחקה של אלופת העולם מול צרפת והוא צפוי להעדר כשלושה שבועות לפחות. המגן מתח את שריר הירך האחורי במשחק הנבחרת מול צרפת והוחלף בדקה ה-50 על ידי חואנפראן.

באותו משחק נפצע גם קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי נפצע בהתנגשות עם שוער ספרד וחברו לקבוצה, איקר קסיאס, ונפגע בבירכו השמאלית. החלוץ הוחלף בדקה ה-88 של המשחק על ידי אוליבייה ז'ירו, שגם כבש שער שיוויון דרמטי בדקה ה-93. הצרפתי יחמיץ בוודאות את משחקה הקרוב של האלופה מול סלטה ויגו וייתכן וייעדר תקופה ארוכה יותר.

כזכור, ריאל איבדה בתחילת השבוע גם את שני המגינים השמאליים שלה בשל פציעות במשחקי הנבחרות. מרסלו נפצע במהלך משחקה של נבחרת ברזיל וייעדר שלושה חודשים ואילו פאביו קואנטראו נפצע במהלך משחקה של פורטוגל מול רוסיה וייעדר כשבועיים לפחות. כעת, למוריניו יש כאב ראש לא פשוט, לקראת המשחקים שמצפים לו בתקופה הקרובה בליגה ובליגת האלופות. למאמן הפורטוגלי יש בעייה בעיקר בחוליית ההגנה כאשר שני המגינים השמאליים שלו והמגן הימני פצועים ואין להם מחליפים טבעיים בעמדות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully