וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אני רוצה לסיים את הקריירה בברצלונה"

הקשר הוסיף: "מצטער בשביל קסיאס ואינייסטה, מסי האיש שלי לכדור הזהב". בארסה מתנגדת לקיום הסופרקופה בסין

צ'אבי לא הולך לשום מקום. קשרה של ברצלונה שמחזיק בחוזה עד קיץ 2014 מתכוון להמשיך אצל סגנית אלופת ספרד עד לתום הקריירה שלו. "אני שמח, אני רוצה להישאר כאן במשך שנים, המועדון כבר יצר איתי קשר ואף פעם לא היו בעיות", סיפר הקשר בראיון ל'אל מונדו דפורטיבו'.

"אני רגוע מכיוון שהם מרוצים ממני ואני שמח כאן גם כן", הוסיף צ'אבי. "אני איש גדול בבארסה, ואני רוצה לפרוש כאן בבארסה". ואיך אפשר בלי מחמאות לליאונל מסי, עליו טוען צ'אבי כי הוא המועמד שלו לזכות בכדור הזהב: "כשליאו לא כובש, הוא מייצר שניים או שלושה בישולים. אמרתי את זה כבר הרבה פעמים, הוא הכי טוב, מספר 1. כדור הזהב? אם צריך לבחור את השחקן הטוב ביותר, אז זה מסי, למרות שאני מצטער בשביל אנדרס (אינייסטה) ואיקר (קסיאס)".

ובינתיים ברצלונה מתנגדת לכך שהסופרקופה בעונה הבאה יתקיים בסין בשל הריחוק מהאוהדים. דובר המועדון טוני פרייקסה: "אנחנו לא מדברים על הדרך שבה הכסף מחולק, אבל הכל צריך להיקבע בדיון שכן אם נגיע לסין, נפסיד כסף, אבל זו לא הסיבה. אנחנו לא רוצים שהסופרקופה ישוחק רחוק מחברי המועדון, אבל אנחנו מבינים שההתאחדות רוצה לעשות עסקים בשוק אטרקטיבי. בארסה לא רוצה לשחק את הסופרקופה בסין מסיבות חברתיות וספורטיביות ומכיוון שהצוות המקצועי לא רוצה בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully