וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אני שמח עם כל מה שקורה לי ולנבחרת עכשיו"

הכוכב הארגנטינאי כבש בניצחון בצ'ילה ואמר: "סבלנו לקראת הסיום". אורוגוואי בהלם מהתבוסה בבוליביה: "זה לא ייאמן"

מי זוכר את הימים בהם ליאונל מסי היה סופג שריקות בוז כאשר היה לובש את המדים הלאומיים של נבחרת ארגנטינה? נראה שהתקופה הזו הרחק מאחורינו וכוכב ברצלונה מוביל את האלביסלסטה בביטחה אל המונדיאל, שייערך כמובן בביתה של השכנה והיריבה המרה ברזיל.

הלילה (בין שלישי לרביעי), ארגנטינה השיגה 1:2 בצ'ילה, שמיצב את מעמדה בראשות הבית הדרום האמריקאי. לארגנטינאים 20 נקודות מתשעה משחקים והם קרובים מאוד להופעה 11 ברציפות בגביע העולמי. מסי כבש את הראשון, בצורה אופיינית ועם הרבה קור רוח מול השער, בדקה ה-28. גונסאלו היגואין הוסיף את השני תוך שלוש דקות.

'הפרעוש', עבורו היה זה שער שלישי תוך ימים ספורים בנבחרת אחרי הצמד מול אורוגוואי, אמר בסיום: "ידענו שיהיה קשה, כי הם היו זקוקים לניצחון. כבשנו ברגעים הנכונים, אבל איבדנו שליטה וסבלנו. הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות במגרש קשה. לפעמים סבלתי בשמונה השנים האחרונות, אבל חוויתי הרבה דברים טובים, אבל זה עזר לי לצמוח. אני שמח עם כל מה שקורה עכשיו איתי ושמח לראות את הנבחרת מנצחת".

מסי המשיך: "שני הניצחונות האלה, מול אורגוואי וצ'ילה, נותנים לנו הרבה רוגע. עשינו את מה שציפינו לו".

סרחיו אגוארו כבר בטוח: "עשינו צעד חשוב מאוד, רצינו את שש הנקודות משני המשחקים האלה. חסר לנו עוד קצת, אבל אנחנו עם רגל אחת במונדיאל. ההשקעה שלנו השתלמה".

ולעומת ארגנטינה, באורוגוואי הצרות רק הולכות וגדלות. הסלסטה חטפו 4:1 משפיל בבוליביה, שהצטרף לשלישייה שספגו מארגנטינה בליל שישי והם מתרחקים מהמונדיאל.

אצל אלופת היבשת, שרק לפני שנה הייתה הנבחרת התוססת של דרום אמריקה, חיפשו תשובות להשפלה: "אנחנו לא מבינים למה זה קורה לנו", הודה דייגו לוגאנו, הבלם והקפטן, שהיה מושעה ולא שיחק, "זה לא ייאמן, ככל שאנחנו מדברים על זה, הדברים הופכים לגרועים יותר. ראינו שיש לנבחרת שלנו גאווה, כי גם ב-4:0 השחקנים המשיכו להילחם ולרוץ. לעולם לא נרים ידיים".

דייגו פורלאן הוסיף: "הדברים האלה משתנים מהר. כמו שהם התהפכו לצד אחד, ככה הם יכולים ללכת במהרה לצד השני. זה לא מצב אידיאלי, אבל יש עוד דרך ארוכה ומלאה בהזדמנויות".

ארגנטינה ניצחה בצ'ילה, אורוגוואי הושפלה בבוליביה

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully