וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "זה הדבר הכי מדהים שחוויתי"

בשבדיה חגגו את הקאמבק הנדיר מול גרמניה. יואכים לב: "אין לי הסבר לכך שאיבדנו יתרון 4:0". לאהם: "אסור שזה יקרה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

גרמניה רשמה הערב רגע שפל כבד מאוד בהיסטוריה שלה. הנאציונל מנשפאט שמטה יתרון 0:4 בבית מול שבדיה במוקדמות הגביע העולמי וסיימה איתה ב-4:4 באצטדיון האולימפי בברלין. הנבחרת של יואכים לב הובילה עד הדקה ה-63 בזכות צמד של מירוסלב קלוזה ושערים של מסוט אוזיל ופר מרטסאקר, אבל ספגה ארבעה שערים תוך חצי שעה כשראסמוס אלם מאזן בדקה ה-93.

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. Martin Rose, GettyImages
אין לו הסברים. לב/GettyImages, Martin Rose

מאמן גרמניה יואכים לב אמר אחרי המשחק: "בכנות, אני לא יכול למצוא פתרון או הסבר לסיבה ששמטנו יתרון 0:4 בבית. יש עכשיו שקט מוחלט בחדר ההלבשה, כולם שוכבים על הספסלים או על שולחן המסאג'ים ונותרו ללא מילים. במשך 60 דקות היינו פשוט מדהימים, הכל היה תחת השליטה שלנו. לא ציפיתי שנאבד ככה את הקצב פתאום. כנראה שהבעיה התחילה בראש. אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל אסור לנו להוריד את הראש יותר מדי. אולי זו הזדמנות טובה ללמוד על עצמך הרבה דברים לקראת העתיד".

קפטן גרמניה פיליפ לאהם הוסיף: "אם הובלנו 0:4 וסיימנו ב-4:4 ברור שמשהו השתבש. אחרי שני שערים שספגנו, התפרקנו לגמרי ואסור שדבר כזה יקרה לנבחרת ברמה גבוהה. אולי היינו יותר מדי רגועים ביתרון 0:4 וזה נורמלי. אנל שיחקנו בצורה לא מרוכזת, ביצענו הרבה טעויות ולא היינו מסודרים ולכן גם קיבלנו ארבעה שערים". טוני קרוס: "קשה להסביר את מה שקרה פה. זה מראה שהכל יכול לקרות עד שהמשחק לא סגור לגמרי. שבדיה נלחמה וכשספגנו את שני השערים הראשונים זה היה צריך להדליק אצלנו נורת אזהרה".

בסטיאן שווינשטייגר אמר: "כמובן שזה בלתי צפוי. זה משהו שמעולם לא חוויתי. אסור שזה יקרה יותר בחיים שלי. זה מראה שאסור לקחת צעד אחורה גם כשאתה מוביל 0:4. אפילו היינו יכולים לכבוש שערים נוספים כשהובלנו".

מאמן שבדיה אריק המרן אמר: "זו היסטוריה! מעולם לא ראיתי דבר כזה ואני גם לא יכול להסביר את זה. דבר כזה לא קורה כל יום. אני גאה מאוד בקבוצה שלי, אבל אני עדיין יושב כאן בתחושה די מוזרה". ראסמוס אלם, שכבש את שער השוויון הדרמטי: "בהתחלה, גרמניה עשתה כל מה שהיא רוצה במגרש. אפילו אחרי ה-4:1 לא חשבתי שמשהו עוד יכול לקרות. בשער שלי, הייתי כל כך עייף וממש לא הרגשתי את הבעיטה". זלאטן איברהימוביץ' אמר: "כשחקן, זה אחד הדברים הכי טובים שאי פעם חוויתי. פשוט יצאנו מחדר ההלבשה במחצית כ-11 שחקנים אחרים לגמרי".

באופן משעשע מאוד גארי ליניקר צייץ בטוויטר שלו: "כדורגל הוא משחק פשוט בו 22 אנשים רודפים בכדור במשך 90 דקות ובסופו של דבר הגרמנים מאבדים יתרון של ארבעה שערים". כזכור, כוכב העבר של נבחרת אנגליה אמר אחרי משחק מול גרמניה במונדיאל 1990 כי "הכדורגל זה משחק פשוט בו 22 אנשים ובסופו של דבר הגרמנים תמיד מנצחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ' מול שחקן נבחרת גרמניה פיליפ לאהם. Christof Koepsel, GettyImages
"פשוט יצאנו מחדר ההלבשה במחצית כ-11 שחקנים אחרים לגמרי". זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, Christof Koepsel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully