וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל הביסה 0:4 את יפן

הסלסאו ממשיכים עם רצף הנצחונות במשחקי ידידות. ניימאר כבש צמד, אוסקר בישל פעמיים. קאקה ופאוליניו השלימו תבוסה

נבחרת ברזיל ממשיכה לטייל במשחקי ידידות. אחרי שמחצה 0:6 את עירק במאלמו, הסלסאו דילגו בקלות גם מעל נבחרת יפן, במשחק שנערך בעיר הפולנית ורוצלאב. אז אולי מרסלו נפצע במהלך השהות של הסלסאו בפולין, אך החדשות המעודדות הן יכולתו המועדדת של קאקה המתקמבק, ששוב נראה טוב, היה פעיל מאוד על המגרש ואף סחט פנדל.

ברזיל פתחה את המשחק מצוין. בדקה ה-12 אוסקר מצא את פאוליניו, שבבעיטה הראשונה של ברזיל למסגרת כבש כשבעט מחוץ לרחבה לא חזק במיוחד אך מדויק. זהו שער שני לפאוליניו בהופעתו השלישית בנבחרת. חמש דקות לאחר השער, פאוליניו קיבל הזדמנות לכבוש את השני, חלף על פני השוער אך רשם החמצה גדולה מול שער כמעט ריק.

בדקה ה-24, הסלסאו עלו כבר ל-0:2. קאקה, שנראה כמו מי שחוזר לאט לאט לכושר, החליף מסירות עם אדריאנו והוכשל ברחבה, השופט סימן על כדור מהנקודה הלבנה. ניימאר לקח את הבעיטה ולא נכשל מול קוואשימה. עם תחילת המחצית השנייה זה כבר הפך לתבוסה עבור היפנים. אוסקר הצעיר והמוכשר הגביה כדור קרן, ניימאר השתלט בקלות ובעט ברגל שמאל כדור לא חזק במיוחד שפגע בבלם יפן וניתז לרשת.

קאקה המשיך את היכולת המצוינת, והעלה את סלסאו ל-0:4. יפן ניסתה לתקוף ושילמה ביוקר, כשברזיל יצאה למתפרצת, דויד לואיז העביר לקאקה שעבר אחד ובעט ברגל שמאל לפינה הרחוקה, לקורה ופנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully