וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל מחצה 0:6 את עירק, קאקה חזר וכבש

קאמבק מרגש לקשר אחרי שנעדר מהנבחרת מאז 2010. ניימאר הצטיין עם שער ושלושה בישולים, גם אוסקר, הולק ולוקאס כבשו

כמה מרגש לראות את קאקה שוב במדי נבחרת ברזיל. קשרה של ריאל מדריד, שחזר לסגל לראשונה מאז מונדיאל 2010, בישל וכבש בניצחון המוחץ 0:6 של הסלסאו על עירק במשחק הידידות שנערך בעיר השבדית מאלמו, שם קיימת אוכלוסייה עירקית רבה. מלבד קאקה, השתתפו בחגיגה גם אוסקר (צמד), הולק, המצטיין במשחק ניימאר (הוסיף לשער גם שלושה בישולים) והמחליף לוקאס מורה.

קאקה שחקן נבחרת ברזיל (משמאל) עם אוסקר. רויטרס
שילוב בין דורי. קאקה עם אוסקר/רויטרס

מאנו מנזס לא יכול היה להרכיב את לאנדרו דמיאו הפצוע, וכך בהתקפה פתחו הולק וניימאר, כשמאחוריהם קאקה ואוסקר. אדריאנו מברצלונה, מגן שמאלי במקצועו ובלם לעת מצוא בקלאסיקו, תופקד כמגן ימני בעקבות פציעתו של חברו דני אלבס, אבל גם הוא היה בעיקר בחצי המגרש של עירק. מסכת השערים נפתחה בדקה ה-22, כאשר ניימאר החל בדהירה מצד שמאל במחצית המגרש, ברח משני שחקנים והכניס כדור עומק מדוד לאוסקר, שמול השוער לא נכשל וקבע 0:1. חמש דקות לאחר מכן שוב ניימאר היה ארכיטקט המהלך באגף השמאלי ומסר לקאקה, שהעביר כדור רוחב חד אותו המשיך פנימה מקרוב אוסקר הצעיר.

זיקו, כוכב ברזיל לשעבר וכיום מאמן נבחרת עירק, קיווה ששחקניו יחזיקו מעמד מבלי לספוג שער מהיר לאחר ההפסקה וראה את סברי השוער רושם כמה הצלות גדולות, אך בדקה ה-48 הגיע הרגע הגדול של קאקה, שקיבל כדור בצד שמאל, התקדם באין מפריע ומזווית אלכסונית בתוך הרחבה בעט חזק אל הפינה הקרובה, מעל ידיו של השוער העירקי. שער ראשון לקאקה בנבחרת מאז ה-1:5 על טנזניה במשחק ידידות ביוני 2010. עוד שמונה דקות חלפו והולק עשה דאבל פס עם שחקן עירקי, נכנס לטיול ארוך ברחבה ולבסוף בעט מזווית קשה אל הרשת בעזרת מגן יריב. הדובדבן על הקצפית היה שייך לניימאר, שהשתלט על כדור בצד שמאל וסובב מבלי לראות כדור מדהים לעבר הפינה הרחוקה בדקה ה-75. למרות זאת, זה לא היה השער האחרון, שכן המחליף לוקאס מורה החליף מסירות עם ניימאר ונעץ את השישי בדקה ה-80.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל במשחק נגד נבחרת עירק. רויטרס
עוד הצגה גדולה. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully