וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זביגנייב בונייק: "הנכד בן ה-8 שלי טוב מאנדי קארול"

שחקן העבר האגדי של פולין מחמם לקראת המפגש מול אנגליה והחלוץ (21:00): "יש לו קואורדינציה טובה ממנו, זה בטוח"

נבחרת אנגליה מתכוננת למשחק החוץ הקשה הערב (שלישי, 21:00) מול פולין בוורשה, ונראה שהפולנים כבר נוקטים במספר פעולות על מנת להוציא את שחקני נבחרת שלושת האריות משלוותם.

זביגנייב בונייק, אחד מגדולי הכדורגל הפולני ומי שעתיד להתמנות לנשיא ההתאחדות הפולנית, התלוצץ על חשבונו של חלוץ אנגליה אנדי קארול בתקשורת המקומית: "הנכד בן השמונה שלי טוב יותר ממנו, למרות שהוא טוב בעיקר בגולף וטניס. אפילו הוא זז יותר טוב מקארול על המגרש ויש לו גם קואורדינציה טובה יותר", אמר שחקן העבר על החלוץ הפיסי, שהגיע לאחרונה לווסטהאם, לאחר שעזב את ליברפול, בה הרוויח סכומי עתק ואיכזב בגדול.

שחקני אנגליה, כך נראה, מתעסקים בימים האחרונים בלהדוף התבטאויות שונות כנגדם. שחקן העבר הצרפתי הנהדר, פטריק ויירה צוטט בתקשורת האנגלית כשהוא מבקר את השחקנים הצעירים בנבחרת של רוי הודג'סון, אשר חלק גדול מהם יחמיצו את המשחק, כל אחד מסיבותיו הוא. "אני לא מבין איך כל כך הרבה שחקנים בגילאים 16-21 עוזבים את סגל הנבחרת בטענה לפציעה. אולי זה מחסור בכוח של התאחדות הכדורגל האנגלית. אולי זה בעצם חוסר האהבה של השחקנים הללו לנבחרת הלאומית".

קפטן הנבחרת סטיבן ג'רארד הגיב לדברים: "לא באמת אכפת לי מה אומר פטריק ויירה. הופתעתי לקרוא את הדברים שאמר. הרושם שאני קיבלתי מהשחקנים הצעירים בליברפול הוא שהם נואשים להיכנס לסגל של הנבחרת. אפשר היה לראות על הפנים שלהם את האכזבה בעקבות העובדה שהם היו צריכים לעזוב. השחקנים הצעירים שלנו רעבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully