וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי לצוות המקצועי: "הסיכוי שאשחק הוא 50:50"

15.10.2012 / 8:13

הבלם התלונן שוב על כאבים במפשעה, דקל קינן עשוי להחליפו בהרכב. שחקנים: "גם ללא יוסי בניון יש שמונה לגיונרים בהרכב"

קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה אתמול את ההכנות האחרונות שלה לקראת המשחק הערב מול לוקסמבורג (שלישי, 18:00, ערוץ 1) כשהמאמן אלי גוטמן רמז כבר באסיפה שערך בשעות הצהריים לגבי ההרכב בו יעלה למשחק. המסר ששלח לגילי ורמוט ודקל קינן ("בכל מקרה חשוב שאתה ואתה תהיו מוכנים") היה ברור, ומאוחר יותר הוא תרגל את איתן טיבי ומאור מליקסון ב-11 שלו. אלא שהבוקר טיבי שוב התלונן על רגישות באיזור המפשעה ואמר לצוות המקצועי: "הסיכוי שאשחק הוא 50:50".

בנבחרת שוב הודיעו לדקל קינן כי עליו להיות בכוננות, אך המאמן הבהיר כי רק אם טיבי לא יוכל לפתוח, קינן יקבל את המושכות. כזכור, שחקנים העידו כי קינן נמצא בכושר טוב מאוד ומאז שחזר לישראל נרשמה עלייה גם ברמת כושר המשחק שלו.

"בדרך כלל גוטמן לא רומז על ההרכב באסיפה, הפעם הוא חרג ממנהגו. זה לא קלקל את האווירה הטובה, אבל אני בטוח שננצח מחר (הערב)", סיכם זאת בפשטות אחד משחקני הנבחרת לאחר האימון אתמול. החלוץ שמעון אבוחצירה ייכלל בסגל ויפתח על הספסל. אחד מבין השניים, ניר ביטון או בירם כיאל לא ייכללו בסגל.

חלק מהשחקנים התייחסו אתמול לכוונה של אלי גוטמן לערוך יום אימונים מרוכז, אחת לשבועיים, כדי "להנחיל את השיטה לשחקנים". אחד מהם אמר: "הכוונה של גוטמן היא טובה, אבל לא בטוח שזה יכול לקרות. במשחק האחרון בלוקסמבורג, פתחו שמונה לגיונרים (מלבד טיבי, אלברמן וראדי, כולם משחקים מחוץ לישראל, א"י), וזה עוד מבלי שבן חיים ובניון נכללו בסגל".

בלם נבחרת ישראל איתן טיבי מול חלוץ נבחרת אזרבייג'אן. AP
שוב מתלונן על כאבים במפשעה. איתן טיבי/AP

שחקן אחר הגיב: "יהיה קשה להנחיל שיטה כשאתה מאמן את שחקני הספסל. זה ממש לא מה שהיה בתקופה של גרנט". אגב, גם גרנט שאימן את הנבחרת בין 2002 ל-2006, ערך ימי אימון מרוכזים, אבל אז כמות הלגיונרים הייתה נמוכה בהרבה ורוב הסגל התבסס על שחקנים מליגת העל.

בהתאחדות לכדורגל בטוחים שניצחון הערב מול לוקסמבורג יגרום לביקוש אדיר לכרטיסים לקראת המשחק מול פורטוגל בחודש מרץ. צמד המשחקים באותו חודש כולל גם משחק חוץ בצפון אירלנד, אך המשחק מול פורטוגל הוא הראשון מבין השניים. "אם ננצח, במרץ נקבל איצטדיון מלא ואז הכל פתוח", אמרו אמש בהתאחדות. למשחק הנוכחי חולקו אלפי כרטיסים על מנת להביא את הקהל לאצטדיון. בהתאחדות מעריכים שיותר מ-20 אלף צופים יגיעו הערב.

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, איתן טיבי (דקל קינן), דן מורי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ביברס נאתכו, מאור מליקסון, עדן בן בסט, תומר חמד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני נבחרת ישראל באימון. קובי אליהו
בהתאחדות מעריכים שיגיעו למעלה מ-20 אלף צופים. נבחרת ישראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully