וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו עושה היסטוריה: יערוך הופעה 100 בנבחרת

פורטוגל מחכה לצפון אירלנד, רונאלדו מוכן לציון הדרך: מהילדות כשחקן הגנה, דרך ההתרגשות באימון הראשון, עד למעמדו כאליל

בית ו', הבית "הישראלי" במוקדמות הגביע העולמי 2014 בברזיל יגיע מחר (שלישי) למחזור הרביעי שלו, כשפרט למשחק באצטדיון רמת גן בין ישראל ללוקסמבורג ייערכו שני משחקים נוספים. רוסיה, שמוליכה את הבית עם תשע נקודות בשלושה משחקים, תפגוש את אזרבייג'אן, בעוד פורטוגל תשחק נגד צפון אירלנד בדרגאו בפורטו.

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"באופן מוזר למדי, הוא התחיל בכלל כבלם אחורי. אבל בגלל שהוא רצה לסדר את הכל לפי הדרך שלו, בסופו של דבר הוא הוצב בחלק הקדמי". רונאלדו/רויטרס

פורטוגל - צפון אירלנד (ג', 21:45)

הנבחרת של פאולו בנטו מגיעה למשחק אחרי ההפסד 1:0 בחוץ לרוסיה, אבל כשהיא עדיין עם שש נקודות מתשע אפשריות. פורטוגל יודעת שכדי לשמור על סיכוי לסיים במקום הראשון בבית או לפחות בשני, היא מוכרחה לנצח את הנבחרות הנחותות ממנה ובוודאי בבית. מנגד, צפון אירלנד מגיעה למשחק החוץ בדרגאו במצב לא אופטימלי ויש לה נקודה אחת משני משחקים, כולל 1:1 ביתי ומאכזב מאוד מול לוקסמבורג החלשה.

"לא נבצע שינויים גדולים, על אף ההפסד לרוסיה", אמר פאולו בנטו, "איבדנו שלוש נקודות, אבל לא איבדנו את האמביציה והתקווה שלנו. לא הגיע לנו להפסיד, אבל עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה ורוצים לנצח את צפון אירלנד, כדי שנוכל להתקרב למונדיאל 2014. צפון אירלנד מתכוונת לשחק בצרה ישירה ותנסה להגיע קדימה מהר. אנחנו רוצים לכבוש מוקדם כי אנחנו צפויים לפגוש יריבה שתנסה להפתיע אותנו בהתקפות מתפרצות. ננסה להשקיע הרבה אנרגיה במשחק, להיות סבלניים ולייצר הרבה מצבים".

בתוך כל זה, תיערך גם היסטוריה קטנה: כריסטיאנו רונאלדו יערוך את הופעתו ה-100 במדים הלאומיים. כעת רונאלדו נזכר בימי ילדותו בהם עוד הוצב במרכז ההגנה, עד לימינו אנו, בהם הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בעולם. "זה היה ב-20 באוגוסט 2003, במשחק נגד קזחסטן", מספר רונאלדו על הופעת הבכורה שלו בנבחרת, "זו הייתה הפעם הראשונה שבה לבשתי את חולצת הנבחרת. זה היה אחד הרגעים הכי מרגשים בחיים שלי, התחלה של מסלול שבו אני מאוד גאה".

באופן סמלי למדי, רונאלדו נכנס בחילוף על חשבון לואיס פיגו, שרק שנתיים לפני כן זכה בתואר שחקן השנה בעולם, במעין חילופי משמרות בנבחרת. כעת, כשהוא בן 27, רונאלדו יהפוך לאחד השחקנים הצעירים ביבשת שמגיעים ל-100 הופעות, כמו לוקאס פודולסקי הגרמני וקריסטן וייקמה מאסטוניה. כמו כן, רונאלדו הפך לשלישי בתולדות פורטוגל שמגיע ל-100 הופעות, אחרי המוביל פיגו (127 הופעות) ופרננדו קאוטו (110). "זו תהיה ההופעה ה-100 שלי, ויש לי רק ניצחון בראש", כתב רונאלדו בפייסבוק, "הייתי רוצה להודות לכל אלה שעזרו לי, בתקווה שהאיצטדיון יהיה מלא באוהדים".

אלכסנדר קרז'אקוב, נבחרת רוסיה, חוגג שער. רויטרס
מגיעים במצב רוח נהדר. קרז'אקוב/רויטרס

רוסיה - אזרבייג'אן (ג', 18:00)

הנבחרת של פאביו קאפלו היא ללא ספק אחת המרשימות עד כה במוקדמות. רוסיה מגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, כשהיא כובשת שבעה שערים ולא סופגת אפילו אחד עד כה. הרוסים רשמו ביום שישי האחרון ניצחון 0:1 חשוב מאוד על מי שאמורה להיות היריבה המשמעותית ביותר שלהם על המקום הראשון בבית, פורטוגל, כשאלכסנדר קרז'אקוב כובש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השישית.

מנגד, אזרבייג'אן מגיעה למשחק בלי שאיפות גבוהות מדי. הנבחרת של ברטי פוגטס אמנם הצליחה לסיים ב-1:1 מול ישראל במחזור הפתיחה, אך מיד אחר כך הובסה 3:0 בפורטוגל, מה שהשאיר אותה במקום החמישי והלפני אחרון בבית עם נקודה אחת בלבד. האזרים יודעים שמרבית הכוח שלהם הוא באצטדיון הביתי שלהם ויהיה להם קשהמאוד לנצח באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully