וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות לריאל וברצלונה, מלאגה התאוששה

הבלאנקוס הביסו 79:100 את פואנלברדה, הקטאלנים עם ניצחון ראשון לאחר 68:87 על מורסיה. מלאגה ניצחה את ויאדוליד

המחזור השלישי בליגה הספרדית נסגר היום (ראשון) ללא הפתעות מיוחדות בכל הקשור לקבוצות הספרדיות שמשתתפות העונה ביורוליג. ברצלונה המשיכה את ההתאוששות שלה מפתיחת העונה הרעה כשהביסה בבית 67:87 את מורסיה. מלאגה חזרה למסלול לאחר ההפסד למכבי תל אביב עם 55:79 על ויאדוליד, ואילו ריאל מדריד ממשיכה להיראות מצוין עם 79:100 על פואנלברדה.

ריאל מדריד - פואנלברדה 79:100

הלוס בלאנקוס ממשיכים את היכולת הטובה מתחילת העונה וטרם הפסידו העונה, לאחר תבוסה נוספת שהנחילה ליריבתה בדרבי של מדריד. סגנית האלופה פתחה מבערים כבר במחצית הראשונה והמאמן פאבלו לאסו שיחק עם רוטציה רחבה על מנת לשמור כוחות לקראת משחק החוץ מול חימקי בשישי הקרוב. ניקולה מירוטיץ' הנהדר שוב הוליך את ריאל עם 18 נקודות ושמונה ריבאונדים, ואילו הקפטן הוותיק פליפה רייס בלט גם הוא הפעם עם 18 נקודות משלו, לצד 11 ריבאונדים. רודי פרננדס היה שקט הפעם עם 13 נקודות. ליאו מאינולדי הארגנטינאי קלע 14 נקודות עבור פואנלברדה.

מלאגה - ויאדוליד 55:79

הקבוצה האנדלוסית, שספגה הפסד בית מול מכבי תל אביב במשחק פתיחת העונה ביורוליג הוציאה עצבים על ויאדוליד, שרק במחזור הפתיחה הדהימה את ברצלונה. השחקנים של יסמין רפשה נהנו מיכולת משופרת של פראן ואסקס, שהיה חלש מול האלופה הישראלית וקלע הפעם 15 נקודות. ארל קאלווי הוסיף 12, ואילו זוריץ', דראגיץ' וסימון קלעו עשר נקודות כל אחד.

ברצלונה - מורסיה 68:87

בארסה ממשיכה להתאושש מפתיחת העונה החלשה וניצחה לראשונה העונה בליגה, זאת לאחר הניצחון הקליל מול באמברג ביום חמישי האחרון ביורוליג. אנטה טומיץ' נראה כמי שהשתלב היטב במדי הקטאלונים, כשהפעם קלע 14 נקודות. מרסליניו הוארטס הברזילאי בלט גם כן עם 14 נקודות ושבעה אסיסטים. קים טילי הצרפתי קרלע 14 עבור מורסיה.

* אלבה ברלין, יריבתה של מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, ממשיכה להיראות טוב מאוד. לאחר ניצחון החוץ המפתיע בסיינה במחזור הפתיחה ביורוליג, היא רשמה גם ניצחון שני בליגה, כשהביסה בקלות 67:109 את האגן. הייקו שפארציק היה מצוין עם 19 נקודות וחמישה אסיסטים, יאסין אידביהי שחזר את יכולתו מסיינה עם 17 נקודות וניהאד דג'דוביץ' הבוסני קלע גם כן 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully