וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אקר חתם בפרוקום גדיניה

הגארד שלו יש רזומה עשיר ביורוליג, יפגוש עם קבוצתו החדשה את מכבי תל אביב. ספרד: מלאגה הביסה את ויאדוליד 55:79

פרוקום גדיניה, הקבוצה הפולנית שמשחקת באותו בית עם מכבי תל אביב ביורוליג, התחזקה היום (ראשון) כשסיכמה על צירופו של אלכס אקר, הגארד האמריקאי הוותיק.

אקר (29, 1.96) שיחק בשתי העונות האחרונות בלה מאן הצרפתית, בשורותיה הוא רשם בעונה החולפת ממוצעים של 11.9 נק', 3.4 ריב' ו-3.2 אס' למשחק ב-37 משחקים שבהם שיחק במסגרת הליגה המקומית. לשחקן יש ניסיון עתיר ביורוליג והוא שיחק בעבר בקבוצות בכירות ביבשת כמו אולימפיאקוס ארמני מילאנו, ברצלונה וכן בקבוצות NBA כמו דטרויט פיסטונס ו-ל.א קליפרס. כזכור, פרוקום פתחה את עונת היורוליג שלה עם הפסד חוץ לשאלון הצרפתית, 81:74.

ובתוך כך, מלאגה, יריבה נוספת של מכבי תל אביב בבית ב' של היורוליג, התאוששה מההפסד שנחלה לצהובים ביום חמישי עם ניצחון גדול במסגרת הליגה המקומית, 55:79 על ריאל ויאדוליד. האנדלוסים נהנו מיכולת מצויינת של פראן ואסקז, הסנטר שהגיע מברצלונה בקיץ, ורשם 20 נקודות מדד כשהוא תורם 15 נקודות ושבעה ריבאונדים לקבוצתו.

זה היה ניצחונה השני ברציפות של מלאגה בליגה הספרדית החזקה. מאוחר יותר הערב, תשחק ברצלונה האלופה מול מורסיה ואילו סגניתה ריאל מדריד, תארח את פואנלברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully