וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אפריקה: פוצץ המשחק בין סנגל לחוף השנהב

במצב של 0:2 בחוץ לפילים, החלו האוהדים בדקאר להשתולל ולהשליך חפצים, מה שהוביל לפינוי היציעים ועצירת המשחק

מוקדמות אליפות אפריקה הגיעו הערב (שישי) לשלב הסיום שלהם, בסיומו יעפילו 15 נבחרות לטורניר הגמר בדרום אפריקה, שייערך בינואר ופברואר הקרובים.

בעוד שברחבי היבשת שיחקו מספר משחקי גומלין ונבחרת ניגריה, גאנה ואחרות העפילו לטורניר הגמר, בסנגל נערך המשחק הכי גדול של השלב הנוכחי, כאשר הנבחרת המקומית, שנותרה לא מדורגת בשל סדרת תוצאות רעות בשנים האחרונות, ניסתה לחזור מפיגור לאחר שהפסידה את המשחק הראשון בחוץ 4:2 לחוף השנהב החזקה.

אלא שהבדלי הרמות בין הפילים למארחים בלטו גם הפעם ודידייה דרוגבה העלה את חוף השנהב ליתרון בדקה ה-52. חלפו 13 דקות וניצני המהומה החלו, כשאוהד פרץ לכר הדשא וניסה להגיע לדרוגבה, אך נבלם. בדקה ה-71 חלוץ צ'לסי לשעבר הכפיל את התוצאה אחרי שער מהנקודה הלבנה ולמעשה חתם סופית את ההתמודדות הכפולה.

זה הספיק לאוהדים הסנגלים, שזעמו על השופט ועל היכולת של נבחרתם והחלו להשתולל באצטדיון, להשליך דברים על האוהדים שהגיעו מחוף השנהב, כמו גם לתוך המגרש ולשרוף את היציעים. המשחק מיד הופסק, כששחקני שתי הנבחרות והאוהדים של חוף השנהב בורחים כל עוד נפשם בם ונעמדים יחדיו באמצע המגרש, בעוד השעון תקוע על 76 דקות ו-24 שניות. על כר הדשא התפתחה המולה גדולה והמשחק לא חודש, כשהיציעים כולם מפונים על ידי המשטרה.

בסנגל נזכרו במקרה דומה שאירעה בדיוק לפני ארבע שנים, ב-11 לאוקטובר 2008, אז שער מאוחר של זמביה ממש באותו אצטדיון בדקאר, הותיר את הסנגלים מחוץ לאליפות אפריקה 2010 והעלה את אלג'יריה על חשבונם. גם אז הגיבו האוהדים המקומיים בהדלקת היציעים ומהומות גדולות.

ניגריה וגאנה עלו לאליפות אפריקה

צפו במהומות בסנגל

צפו בצמד של דרוגבה ובאוהד פורץ למגרש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully