וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הובסה 5:0 על ידי פורטוגל

5 חודשים אחרי שנכנעה שם 7:1, הנבחרת של אלי אוחנה שוב הובסה במוק' היורו. לנבחרת 3 ניצחונות ב-3 השנים האחרונות

נבחרת הנוער של ישראל הפסידה הערב (שבת) 5:0 לפורטוגל במוקדמות אליפות אירופה 2013 ואיבדה סיכוי מעשי להעפיל לשלב הבא של המוקדמות. הנבחרת של אלי אוחנה שיחקה נגד פורטוגל לפני פחות מחמישה חודשים בשלב העילית של מוקדמות אליפות 2012 והובסה 7:1, וגם הפעם זה לא נראה הרבה יותר טוב.

שני שחקני קבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון, קרלוס מאנה וברומה, שנחשב לאחד מכישרונות העתיד של הכדורגל הפורטוגלי, איימו כבר בדקות הפתיחה ונעצרו על ידי רום אילוז, אבל בדקה ה-16 מצא מרכוס לופס את הרשת הישראלית. שער שני בתוך יומיים לקשר ההתקפי בן ה-16 של מנצ'סטר סיטי, שכבש גם נגד לטביה ביום חמישי.

במחצית השנייה כבר החל השיטפון הפורטוגלי. מאנה קבע 0:2 בדקה ה-57, ז'ואאו טשיירה הבקיע את השלישי בדקה ה-66, ברומה עשה 0:4 בדקה ה-73 ובוקאר ג'ומו מקבוצת הנוער של אינטר חתם בדקה ה-85. 0:5 בסיום וישראל במקום השלישי, ללא נקודות ועם יחס שערים 7:1.

אגב, אחרי המשחק הערב, המאזן של נבחרת הנוער של ישראל ב-17 המשחקים הרשמיים האחרונים (אוקטובר 2009 עד אוקטובר 2012) נראה כך: 3 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים. יחס השערים שלה ב-17 המשחקים הללו עומד על 35:15.

במשחק השני בבית ו' הביסה צרפת 0:6 את לטביה והיא ופורטוגל הבטיחו את עלייתן לשלב העילית כשלשתיהן שש נקודות משש אפשריות. כדי לעלות לשלב הבא במוקדמות, ישראל תהיה חייבת לנצח את לטביה ביום שלישי הקרוב בתוצאה גבוהה מאוד וגם אז היא לא תהיה תלויה רק בעצמה מכיוון שרק נבחרת אחת מתוך 12 שתסיימנה במקום השלישי - זו עם המאזן הטוב ביותר - תמשיך הלאה. בעקבות התבוסה הערב, הסיכוי לכך הוא כאמור קלוש ביותר.

הרכב נבחרת ישראל: רום אילוז, עומר משאללה, פיליפ חייק, ירין חסן, יובל יוסיפוביץ', עמרי פרל, ניר לקס, עמרי אלטמן (גדי קינדה, 79), עמית אמזלג, איסמעיל ריאן (אוראל חורב, 69), שובל גוזלן (רמזי ספורי, 61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully