וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הפסידה 2:1 לצרפת במוקדמות יורו 2013

איסמעיל ריאן העלה את ישראל ליתרון (8), אבל הצרפתים השלימו מהפך. היריבה הבאה של אוחנה ושחקניו: פורטוגל

נבחרת הנוער של ישראל פתחה הערב (חמישי) את משחקיה במוקדמות אליפות אירופה 2013 עם הפסד 2:1 לצרפת. בית המוקדמות נערך בפורטוגל ויחד עם ישראל וצרפת נמצאות בבית גם הנבחרת המקומית ולטביה שתתעמתנה בהמשך. ביום שבת תפגוש ישראל את פורטוגל ובשלישי תשחק מול לטביה, כאשר רק שתי הראשונות תעפלנה לשלב העילית.

פתיחת המשחק דווקא הייתה שייכת לישראל. שחקניו של אלי אוחנה הצליחו להפתיע את הצרפתים בדקה השמינית, כאשר גדי קינדה בישל לאיסמעיל ריאן את שער היתרון. צרפת החזקה, עם יאסין בנזיה (ליון) ואדריאן ראביו (פריס סן ז'רמן) לחצה על שערו של רום אילוז, שעמד בפרץ ומנע מספר שערים עד שנכנע להקפצה של האדי סאקו בדקה ה-27. צרפת שלטה ללא עוררין ואיימה על השער 17 פעמים נוספות (ו-25 במשחק כולו) עד שהשלימה את המהפך עם שער ניצחון של הקפטן איימריק לאפורט, שחקנה של אתלטיק בילבאו, בדקה ה-74 לאחר קרן של בנזיה. אוחנה הכניס את איתי מנצור, דניאל גרץ ועמרי פרל, אך זה לא עזר וישראל רשמה הפסד ראשון.

הרכב נבחרת ישראל: רום אילוז, מתן סרור, פיליפ חייק, ירין חסן, יובל יוסיפוביץ', ניר לקס, עמרי אלטמן, גדי קינדה (איתי מנצור, 83), איסמעיל ריאן (עמרי פרל, 62), עמית אמזלג (דניאל גרץ, 74), שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully