וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: יניב גרין ושמוליק ברנר חתמו

14.10.2012 / 15:09

סנטר הנבחרת לשעבר ורכז הבקעה של מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, צפויים לשחק במחזור הראשון מול ראשון לציון

הפועל גלבוע/גליל עליון החתימה היום (ראשון) את סנטר נבחרת ישראל לשעבר יניב גרין, וגארד מ.כ הבקעה בעונה שעברה שמוליק ברנר. בקבוצה התרשמו מהשניים באימונים שקיימו מאז יום חמישי, והחליטו לצרף אותם לסגל, וזאת בכפוף לסיכום כספי ראשוני שכבר הושג לפני הגעתם לאימונים. הקבוצה גם הספיקה להעביר את השניים בבקרת התקציבים והם יוכלו לשחק הערב נגד מכבי ראשון לציון.

גרין (32, 2.06), תוצר מחלקת הנוער של בני הרצליה, פרץ לתודעה כבר בקבוצת הנוער של הקבוצה שלקחה את אליפות המדינה, ובגיל 18 כבר היה שחקן לגיטימי בליגת העל בשורות הקבוצה. אחרי ארבע עונות בבני הרצליה ומכבי רעננה, חתם בשורות הפועל תל אביב של ארז אדלשטיין, והפך לסנטר הישראלי הטוב בליגה, מה שגרם למכבי תל אביב להחתים אותו בתחילת עונת 2003/4, לא לפני שגרין נבחן בשורות דטרויט פיסטונס. אחרי שלוש עונות בהן בעיקר ראה את הספסל הצהוב, החליט גרין לנסות את מזלו באירופה.

בעונת 2007/8 חתם גרין בשורות סמארה הרוסית ורשם בקבוצה 11.6 נקודות ו-8.4 ריבאונדים בממוצע ביורוקאפ, מה שגרם למכבי תל אביב שוב להחתימו לשלוש עונות נוספות. מעמדו של גרין לא השתנה, הוא המשיך לראות בעיקר את הספסל הצהוב, ובעונת 2010/11 הושבת לחצי עונה בשל פציעה בצוואר. את העונה שעברה פתח בטראמו האיטלקית, אך שוחרר לאחר פחות מחצי עונה.

ברנר (31, 1.88), שעל מועמדותו לקבוצה פורסם בוואלה! ספורט, גדל בקריות אך את הצ'אנס הראשון בליגת העל קיבל דווקא בגליל עליון בסוף שנות ה-90. בעונת 2001/2 חתם בקרית אתא ושיחק בקבוצה במשך 4 עונות, כולל שתי עונות בלאומית, ולאחר מכן אף העלה את גלבוע/עפולה לליגת העל. בעונת 2006/7 שב לליגת העל כשחתם בעירוני רמת גן, שיחק בקבוצה במשך שלוש עונות, כשבסיומן עבר לברק נתניה שם שיחק במשך שנתיים.

ברנר הוביל את נתניה לגמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור ובעונתו האחרונה רשם 5.6 נקודות, 6.2 אסיסטים, ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה חתם במ.כ הבקעה ורשם 2.5 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הערב: גלבוע/גליל פותחת עונה מול מכבי ראשון לציון

ליגת העל בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 13.10 15:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully