וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: יניב גרין עשוי להצטרף

9.10.2012 / 21:54

הסנטר שלא שיחק מאז שנחתך מטראמו, יתאמן בסוף השבוע עם הקבוצה של ליובין. עמית גל: "גרין בהחלט תוספת ראויה"

יניב גרין עשוי להצטרף לשורות הפועל גלבוע/גליל עליון. הסנטר שלא שיחק מאז אמצע העונה שעברה, אז נחתך מטראמו האיטלקית, יתאמן במהלך סוף השבוע הקרוב עם הקבוצה של ליאור ליובין, כשבמקביל צפוי הבעלים חיים אוחיון לפנות לסוכנו של גרין, יוסי גאייר, ולהגיש לו הצעה כספית.

גרין איכזב מאוד בקבוצה האיטלקית, שם היה אחד המשתכרים הגבוהים. עם זאת, כבר מהמשחקים הראשונים היה ברור שהוא לא מצליח להשתלב ברוטציה, ולא הרבה לקבל דקות. ב-20 משחקיו בקבוצה העמיד ממוצעים של 4.1 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-1.8 איבודים ב-12.3 דקות משחק. בשלב הזה לגרין אין קבוצה, והוא שמר על כושר באימונים אישיים ובאימונים עם נבחרת ישראל במהלך הקיץ.

"יניב גרין הוא בהחלט תוספת ראויה אם הוא יגיע", אמר מנכ"ל גלבוע/גליל עמית גל הערב, "הוא יבוא להתאמן אצלנו בחמישי עד שבת, ונקווה שחיים יסגור את העניינים מול יוסי גאייר".

בינתיים תצטרך הקבוצה להסתדר במשחק הליגה הקרוב מול מכבי ראשון לציון בלי הפורוורד מיטשל וואט שסובל מפציעה בשריר התאומים וייעדר בשבועיים הקרובים. במועדון צפויים להודיע מחר למנהלת הליגה על כך שישחקו עם החוק הרוסי בשנה הבאה, כשצירוף אפשרי של גרין בהחלט יהפוך את הרוטציה של ליאור ליובין להגיונית יותר. במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון הערב (שלישי) על קרית אתא ומקווים שמכאן תצא הקבוצה לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully