וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין קינן לעטר, נבחרת ישראל נתקעה בלוקסמבורג

תיקול של הבלם הוביל לעימות, אבוקסיס הפריד והשניים התפייסו בהמשך. הטיסה לארץ יצאה באיחור של שעה וחצי

נדמה כי התבוסה שהנחילה אמש (שישי) נבחרת ישראל לנבחרת לוקסמבורג (0:6) שחררה המון לחץ אצל אלי גוטמן ושחקניו. בנבחרת אמנם משתדלים להישאר עם רגליים על הקרקע ולראיה עבר המאמן שחקן-שחקן בחדר ההלבשה בסיום המשחק, לחץ להם את היד, הודה להם ואמר להם "בראבו". לאחר מכן אמר המאמן לשחקנים: "עשיתם עבודה מצוינת, בדיוק לפי תכנית המשחק. עכשיו צריך לשים הכל בצד ולשכוח מהמשחק הזה, כי ביום שלישי זה משחק חדש וצריך להיות דרוכים".

מאור מליקסון ושחקני נבחרת ישראל בכדורגל חוגגים מול לוקסמבורג. רויטרס
סוף סוף אפשר קצת לחייך. הנבחרת/רויטרס

בתוך כל השמחה, נרשם גם אירוע מעט פחות משמח. במהלך אימון הבוקר של הנבחרת, התעמתו אלירן עטר ודקל קינן. החלוץ טען כי הבלם גלש לעברו בצורה גסה, אך עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, ששהה באזור, ביקש מהשניים להתרחק זה מזה ובסיום האימון הם לחצו ידיים. בנבחרת אמרו הערב: "תיקול כזה קורה בכל מקום".

אך המתח והלחץ שנאגר אצל השחקנים השתחרר מעט יותר: "החזרנו קצת מהכבוד שלנו", אמר אמש אחד מהם, "אבל יש לנו עוד הרבה עבודה להחזיר את האמון של הקהל בנו". שחקנים בנבחרת גם החמיאו למאמן ואמרו: "הוא לקח את זה כמו משחק של החיים. התכוננו ברמה של ההכנות לרוסיה. אלי עשה אסיפה יום לפני המשחק וביום המשחק מהטובות והמקצועיות שראינו, עבר על כל פרט הכי קטן, זה הכניס את כולם למחוייבות בלתי רגילה".

גם גוטמן עצמו היה שבע רצון כמובן מהניצחון הראשון שלו כמאמן הנבחרת, ונראה היה שאבן גדולה נגולה מליבו. לאנשי הנבחרת אמר בסיום כי "השחקנים עשו 100% ממה שהתכוננו עליו. חזרה לעמדות, לחץ, תנועה, סגירות אלכסוניות, ממש אחד לאחד. יגידו שזה רק לוקסמבורג, אבל סוף סוף אני רואה את הנבחרת שאני רוצה ומרגיש את ההשפעה עליה".

המאמן שוב ניסה לשדר ממלכתיות לאחר המשחק אבל לא התאפק וגם עקץ את מבקריו כשאמר לאנשי הנבחרת: "הכל קיצוני אצלנו, שני משחקים לא טובים ואני כבר לא מאמן ראוי, איפה זה נשמע? יש גורמים אינטרסנטיים וכאלה שרוצים לעשות רעש וחבל שככה מתנהלים הדברים, זאת נבחרת ישראל שצריכה להיות חשובה לכולם".

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל, לצד עדן בן בסט. רויטרס
סוגר חשבון עם המבקרים. אלי גוטמן/רויטרס

לקראת המפגש הבא מול לוקסמבורג ביום שלישי צפויים להיות לפחות שני שינויים בהרכב. גל שיש ששבר את אפו במהלך המשחק נזקק לטיפול בבית החולים המקומי לאחר המשחק וכרגע ובספק למשחק, מי שצפוי להחליפו יהיה יואב זיו שנכנס אתמול במהלך המשחק. למרות החיוכים בסיום המשחק גוטמן יודע שיש לו עדיין עבודה גדולה בשיפור החלק האחורי ובעיקר במרכז ההגנה ולשם כך יעלה ככל הנראה דקל קינן במקומו של איתן טיבי שהיה מהפחות טובים אמש.

אגב, המאמן הלאומי לא הסתכן ואסר על חניכיו לצאת ולחגוג בעיר את הניצחון והשחקנים הסתפקו בחגיגה צנועה של התוצאה יחד עם יום הולדתו של שמעון אבוחצירא במלון, ולאחר ארוחת הערב הם עלו לחדרים לישון.

בנוסף לכך, בהגיעם לנמל התעופה בלוקסמבורג התבשרו אנשי הנבחרת כי הטיסה, שהייתה אמורה לצאת בשעות אחר הצהריים, התעכבה בשעה וחצי, בשל תנאי מזג אוויר סוערים. הנבחרת הייתה אמורה לנחות בישראל בחצות, אך תגיע בשעה מאוחרת יותר.

דקל קינן בלם נבחרת ישראל. קובי אליהו
צפוי לשוב להרכב הנבחרת לראשונה אחרי זמן מה. דקל קינן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully